AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #41 Skrevet 11. august 2019 Nå må du bare slutte å overtenke. Det kommer til å gå helt fint. Jeg er helller ingen profesjonell svømmer, på ingen måte, men man klarer jo å gjøre noe om man ser at noen drukner. De kommer ikke til å forvente at du skal gjøre det på en profesjonell måte. Gjør det sånn du tror er rett. Anonymkode: a8563...26e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #42 Skrevet 12. august 2019 Da jeg tok livredningsprøve var det svømme en viss lengde, dykke ned etter ei dukke på 4 meters dyp, svømme inn til land med dukka (en bassenglengde) og utføre livredning. Husk at hvis du er i en situasjon med drukning så IKKE svøm ut til personen! Hen vil mest sannsynlig dytte deg under vann pga panikk. Finn noe å kaste uti til personen, en livbøye, badeleke eller noe annet som kan brukes. Husk også at drukning som regel ikke ser ut som drukning på film hvor man veiver med armene og roper. Ofte er drukning veldig vanskelig å oppdage. Dette var det mest lærerike på livredningskurset jeg var på, utenom selve livredningen selvsagt. Dette klarer du! Når jeg klarer å dykke ned på 4 meter og hente opp ei dukke klarer du det helt sikkert på et grunt basseng! Lykke til. Anonymkode: 0eab9...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå