Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har lyst på en litt lys oliven/kamuflasjegrønn bukse, en som helt er litt vid uten særlig dilldall på, som ikke er for dyr (helst under 500 kr, liker ikke å bruke mye penger på noe som ikke er jeans, he he). Vet at det var en del i butikkene tidligere i år, men hvor kan jeg få tak i en slik bukse nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Registrerte masse kamuflasje-farger da jeg var såvidt innom Bik Bok i dag, kanskje du skal se der?

Gjest Tristessa
Skrevet

Mønstret eller ensfarget? Skulle kanskje spesifisert nærmere, men jeg vil ha en ensfarget.

Skrevet

De på BikBok er stort sett med kamomønster, voldsomme lommer og detaljer.

Jeg tror at vi er ute etter samme type bukse Tristessa, men jeg har heller ikke funnet noe jeg vil ha. Det nærmeste var en bukse på Vero Moda, men der hadde de kun bittesmå størrelser igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Disse var nok mønstret ja, dessverre... Har igrunnen lyst på en olivengrønn bukse jeg også, sånn med bred strikk i livet og trykkknapp/evt snøring. Ikke linbukse, men bomull av noe slag.

Må nok følge med på denne tråden jeg ja... :-)

Skrevet

299 på cubus. Ensfarget og med kamuflasjemønster. Og "blomsterkamuflasje"mønster......

Gjest Tristessa
Skrevet

Hehe, er ikke alene tydeligvis!

Forresten har jeg oppdaget www.mote.no og priser meg svært lykkelig for at jeg kan spørre om omtrent hva jeg vil her inne uten å få høgg om at det ikke er "keegt" lenger. Føler meg 100 år gammel - hva i all verden vil det si at noe er "keegt"? Aner ikke hvordan det uttales en gang... :klø:

Skrevet
299 på cubus. Ensfarget og med kamuflasjemønster. Og "blomsterkamuflasje"mønster......

Tenkte capri jeg...

Men tror det er vanlig olivengrønnebukser også....

Skrevet

Jeg har sett sånne bukser på Cubus. Kjøpte capri selv, men registrerte at det fantes bukser med vanlig lengde også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hehe, er ikke alene tydeligvis!

Forresten har jeg oppdaget www.mote.no og priser meg svært lykkelig for at jeg kan spørre om omtrent hva jeg vil her inne uten å få høgg om at det ikke er "keegt" lenger. Føler meg 100 år gammel - hva i all verden vil det si at noe er "keegt"? Aner ikke hvordan det uttales en gang... :klø:

ordet "keeg" er ett moteord blandt vestkantsosser.

les ordet baklengs, da blir det "geek". så keeg er det motsatte av geek, som vil si kul tipper jeg? :hoho:

Skrevet

ordet "keeg" er ett moteord blandt vestkantsosser.

les ordet baklengs, da blir det "geek". så keeg er det motsatte av geek, som vil si kul tipper jeg? :hoho:

Det betyr "kult", ja. Det lærte jeg forleden dag av en som driver å forsker på vaner blant ungdom rundt 13-14 år.

Gjest Tristessa
Skrevet

Hehe, så vet jeg det også! Jaja, trodde aldri jeg skulle føle meg gammel og utdatert bare et par dager etter tjueårsdagen min, men slik ble det nå en gang! Men for all del, de er jo litt søte også disse fjortisene... :tunge1:

Skrevet
De på BikBok er stort sett med kamomønster, voldsomme lommer og detaljer.

Jeg tror at vi er ute etter samme type bukse Tristessa, men jeg har heller ikke funnet noe jeg vil ha. Det nærmeste var en bukse på Vero Moda, men der hadde de kun bittesmå størrelser igjen.

Den er veldig god. Har du sett i andre Vero Moda butikker?

Gjest Tristessa unplugged
Skrevet

Husker du prisen på Vero Moda-buksen, Myagi?

Gjest Tristessa
Skrevet

Fant en på H&M Divided som jeg likte til 250 kr! Den har mulighet for å kneppe opp bena nederst, slik at den blir litt kortere, eller helt vanlig lengde. Ikke mye dill, fin farge og god pris.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en slik, kjøpte på bikbok for 400!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...