AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Dere godt voksne kvinner (over 40) som er på Tinder, får dere mange match? Og tar mennene kontakt med dere? Det er mer stille på Tinder enn på Sukker, er min erfaring. Noen tar kontakt, men mange ikke. Jeg tar gjerne kontakt selv, men liker generelt at mannen "jakter" og tar litt kontroll, derfor synes jeg at det er synd når jeg i de aller fleste tilfellene må ta kontakt først selv og være den som opprettholder kontakten... Erfaringer fra dere andre?? Anonymkode: a24ab...d8a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 ja syns jo det.... jeg er kanskje ikke så veldig *på* selv så det er ikke så mange dater det kommer ut av det, men..... K43 Anonymkode: d541e...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 Jeg skjønner at antall match avhenger av hvor mange man selv sveiper til høyre på, selvfølgelig. Så der har jeg kanskje greit med matcher, gitt at jeg er nøye med silingen i sveipingen. Men jeg har ikke behov for en listen med menn i en app.. Jeg skulle ønske at det var lettere å ta kontakt, mulig mange har lang liste slik at de plutselig kan ta kontakt en gang når de ser gjennom listen? Mister litt piffen og interessen for dating på denne måten kjenner jeg. ts Anonymkode: a24ab...d8a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 Kvinne 50+. Ikke ofte match. Sveiper høyre på alt som dukker opp😂😂😂. Men de fleste unmatcher før du får sagt hei. Noen er rett på sex og da er d unmatcher for meg. Aldri blitt kjent med noen der Anonymkode: cd89f...d0c 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 50+. Ikke ofte match. Sveiper høyre på alt som dukker opp😂😂😂. Men de fleste unmatcher før du får sagt hei. Noen er rett på sex og da er d unmatcher for meg. Aldri blitt kjent med noen der Anonymkode: cd89f...d0c Ok, da har du kanskje vært litt mer uheldig enn meg. Jeg sveiper nei på de aller aller fleste, ja på noen og har i løpet av 1 mnd fått 12 match. Antar det er bra sett ut fra hvor mange jeg sveiper nei på. Har møtt to av dem. Kjenner nå at jeg kanskje er heldig?? Men min erfaring fra Sukker var at det liksom ofte var mer liv i appen, og mer meldinger. Er ikke så opptatt av meldinger egentlig, men det gir på en måte en følelse av at det skjer noe..... ts Anonymkode: a24ab...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Dere godt voksne kvinner (over 40) som er på Tinder, får dere mange match? Og tar mennene kontakt med dere? Det er mer stille på Tinder enn på Sukker, er min erfaring. Noen tar kontakt, men mange ikke. Jeg tar gjerne kontakt selv, men liker generelt at mannen "jakter" og tar litt kontroll, derfor synes jeg at det er synd når jeg i de aller fleste tilfellene må ta kontakt først selv og være den som opprettholder kontakten... Erfaringer fra dere andre?? Anonymkode: a24ab...d8a Ja får MANGE match, 43 år..😅 Anonymkode: 20bf4...a28
frubaluba Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 Jeg har bedre erfaringer fra Tinder enn Sukker. Jeg syns det var mye useriøst på Sukker og fikk masse rare henvendelser. På Tinder har jeg bare møtt seriøse menn, men har nå forhåpentligvis funnet drømmemannen der, så håper jeg ikke trenger appen på veldig lenge. En ide er kanskje å betale for tinder gull, da bare plukker du ut de beste matchene derifra. Jeg er 40 år forresten. 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 M50. Hvis jeg først matcher, så tar jeg kontakt. Skjønner ikke vitsen ellers. Jeg er en av dem som håper å finne noen for sextreff. Vil ha kjæreste på sikt, men orker ikke tanken akkurat nå. Har en god del matcher, men til gode å finne noen som ikke er veldig seriøse. Men jeg er ærlig, og blir alltid avvist på en pen måte. Anonymkode: 11d90...276
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: M50. Hvis jeg først matcher, så tar jeg kontakt. Skjønner ikke vitsen ellers. Jeg er en av dem som håper å finne noen for sextreff. Vil ha kjæreste på sikt, men orker ikke tanken akkurat nå. Har en god del matcher, men til gode å finne noen som ikke er veldig seriøse. Men jeg er ærlig, og blir alltid avvist på en pen måte. Anonymkode: 11d90...276 Pussig da de fleste jeg kommer i kontakt med er bare ute etter sex. Skulle bytte id vi???😂 dame 50+ Anonymkode: cd89f...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 Kjenner at jeg ikke fikk veldig lyst til å gå inn på tinder nå. Jeg har aldri prøvd tinder, men har lurt på om det kan være noe. Virker ikke som det er noen vits å prøve hvis man er godt voksen dame og ønsker forhold. Hilsen dame 50+ Anonymkode: 0bdb7...e8d 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #11 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at jeg ikke fikk veldig lyst til å gå inn på tinder nå. Jeg har aldri prøvd tinder, men har lurt på om det kan være noe. Virker ikke som det er noen vits å prøve hvis man er godt voksen dame og ønsker forhold. Hilsen dame 50+ Anonymkode: 0bdb7...e8d Dette har nok ikke med Tinder å gjøre, men dating generelt. Det er ikke lett å finne noen, men datingappene gir en mulighet til å bli kjent med mulige kandidater. Har blitt kjent med mange hyggelige menn, selv om det ikke har blitt noe kjæreste ut av det. ts Anonymkode: a24ab...d8a
vintra80 Skrevet 10. august 2019 #12 Skrevet 10. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere godt voksne kvinner (over 40) som er på Tinder, får dere mange match? Og tar mennene kontakt med dere? Det er mer stille på Tinder enn på Sukker, er min erfaring. Noen tar kontakt, men mange ikke. Jeg tar gjerne kontakt selv, men liker generelt at mannen "jakter" og tar litt kontroll, derfor synes jeg at det er synd når jeg i de aller fleste tilfellene må ta kontakt først selv og være den som opprettholder kontakten... Erfaringer fra dere andre?? Anonymkode: a24ab...d8a husk at det er menn i samme alderen på tinder også. Sikkert noen unge menn som liker også for å få et ligg og stikke
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #13 Skrevet 10. august 2019 14 minutter siden, vintra80 skrev: husk at det er menn i samme alderen på tinder også. Sikkert noen unge menn som liker også for å få et ligg og stikke Jeg har satt nedre grene bare 5 år ned så det er bare jevnaldrende menn som jeg får kontakt med. Greit det egentlig. Men når det er sagt: Mye av meldingene på Sukker tidligere var faktisk fra yngre menn.... ts Anonymkode: a24ab...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #14 Skrevet 10. august 2019 Jeg tenner på voksne damer. Etterhvert som jeg nærmer meg 40, så er også 50-åringene nærmere i alder. Problemet er at jeg sliter sånn med å finne ut om jeg vil ha unger. Seksuelt blir jeg vel ikke happy med yngre dame, men jeg får dårlig samvittighet av å være sammen med eldre dame. Og hvorfor skulle eldre damer ønske noen som ikke er mer voksne i hodet enn det. Yngre derimot, får jeg masse tilbud av på tinder... ARGHHHHH.................. Anonymkode: c0601...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #15 Skrevet 10. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Pussig da de fleste jeg kommer i kontakt med er bare ute etter sex. Skulle bytte id vi???😂 dame 50+ Anonymkode: cd89f...d0c Jeg trodde det var det jeg skrev? Anonymkode: 11d90...276
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #16 Skrevet 10. august 2019 Om man vil ha match (personlig erfaring): 1. Smil på bildet (ha et nylig bilde) 2. Se UNG ut. Jo yngre man ser ut jo bedre. 3. Ikke vær «satt». Vær leken. Jeg fikk massevis av matcher på Tinder og på OKCupid fikk jeg 400-500 første uken. Anonymkode: 011f0...27a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #17 Skrevet 10. august 2019 Ja vel, kvinner 49+ er bare for sex...? Anonymkode: f1b08...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #18 Skrevet 10. august 2019 Er det yngre menn eller menn i samme alders gruppe som bare vil ha sex ? Anonymkode: f1b08...1f6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #19 Skrevet 10. august 2019 Jeg traff samboer der. Jeg er 52 og vi ble kjærester allerede på første date. Han var i nabolaget mitt og tok kontakt. Han kom innom meg senere på kvelden og ble over den natta. Vi har vel sovet alene 4 netter tilsammen fra vi traff hverandre til vi flyttet dammen. Vi ble samboere etter 4 uker. Da solgte han leilighet og flyttet inn til meg. Vi har vært sammen 1’år nå. Anonymkode: 71895...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #20 Skrevet 10. august 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det yngre menn eller menn i samme alders gruppe som bare vil ha sex ? Anonymkode: f1b08...1f6 Jeg synes mange menn på min alder faktisk er åpne på Tinder om at de bare ønsker en sex-relasjon. Greit nok det, da vet man jo hva man har å forholde seg til. Sikkert yngre menn også, men som sagt får jeg ikke match med dem på Tinder siden jeg har satt nedre grense ganske nær min alder. ts Anonymkode: a24ab...d8a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå