Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #1 Del Skrevet 1. september 2002 Onanering er fra tid til annen i skuddet her inne. Det er en kjær geskjeft for meg, og nå når jeg er i "midten av livet" nyter jeg det faktisk mer en noensinne. Ekteskapet har blitt nesten helt platonisk, men lysten like sterk! Når jeg iblant har huset for meg selv en kveldsstund, kryper rett i seng med masasjeapparatet. Jeg har tidligere vanligvis brukt fingrene og av og til en dildo, men nå bare det elektriske masasjeapparatet. Jeg har fått en del reising og hotellovernattinger i jobben, og ver sikker på at jeg husker på ta med utstyret! Jeg føler meg nesten som et ludder så fokusert som jeg etterhvert har blitt på dette. Finnes det andre som kjenner seg igjenn her eller er jeg et spesialtilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 1. september 2002 #2 Del Skrevet 1. september 2002 *rekker opp hånda* Meg, meg! :D Er jeg alene hjemme en kveld er summing fra soverommet den enste lyden som høres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 1. september 2002 #3 Del Skrevet 1. september 2002 Supervib'en min druknet.... :cry: Kunne klart meg fint uten en mann så lenge jeg har leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPiggy Skrevet 2. september 2002 #4 Del Skrevet 2. september 2002 For noen spørsmål som dukker opp her på KG jeg blir helt matt! Ja - nesten sjakk matt! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 3. september 2002 #5 Del Skrevet 3. september 2002 Har skapet fult:):) Og skapet på badet huser oxo noen vanntette:):) Få få i meg en elsker snart tror jeg. har en i kikken til helga. Kan leke litt i lag med hen:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. september 2002 #6 Del Skrevet 3. september 2002 Har nå en hel del lekesaker jeg og, ellers hadde jeg gått tørr for lenge, lenge siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 3. september 2002 #7 Del Skrevet 3. september 2002 sjelden jeg onanerer alene, men slike hjelpemidler kan også brukes sammen med andre vettu... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bårdsen Skrevet 3. september 2002 #8 Del Skrevet 3. september 2002 Hei. Fant en spennende side forleden. Denne kan bli bra. Litt fjortis men... http://home.no.net/jovist/duo.htm , sjekk den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2002 #9 Del Skrevet 8. september 2002 Hei! Nei, dette synes jeg høres helt naturlig ut. Jeg og reiser en del i jobben, og jeg har selvsagt noen av lekesakene med i kofferten. Ingen grunn til dårlig samvittighet. Koos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå