AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Dere som har brukt det nye metrobuss systemet i Trondheim, er dere fornøyde? Selv har jeg et positivt inntrykk. Større busser som ikke blir så fulle, slipper å vise billett, raskere av og på, lengre bussholdeplasser, enkelte utbedrede busstraseer Anonymkode: c9948...461
Gliffy Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Har ikke prøvd den i Trondheim, men har hørt det er samme konsept som metrobussen inKøbenhavn som jeg har brukt mye. Er veldig fornøyd med den, supert konsept!
Teyla Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 Nei, ikke fornøyd. Miste begge direkterute e til byen, nå må jeg bytte med flere minutters overgang... I tillegg til færre avganger. Blir desverre bil fremover for min del!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 Mange av byene i Norge har hatt det å slippe å vise billett veldig lenge, synes det var på tide! Ellers så funker det greit, de har hatt metrobuss i Bergen som jeg har prøvd før. For min del går "mine" busser oftere. Anonymkode: 4a780...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå