AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Hvorfor blir det ikke bare borte?? Hvorfor knyter kroppen seg og hjernen stopper når jeg kommer i ukjente eller situasjoner med masse mennesker eller nye mennesker. Det er nok en slags forsvarsmekanisme av en grunn, men kan den til helvete legges vekk??? Anonymkode: e08ee...294
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Det eneste som hjelper er vel trening - trinn for trinn. Man kommer ikke utenom at man må jobbe aktivt med det. Anonymkode: a04f6...78e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som hjelper er vel trening - trinn for trinn. Man kommer ikke utenom at man må jobbe aktivt med det. Anonymkode: a04f6...78e Men jeg er voksen vært slik hele livet Anonymkode: e08ee...294
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 Jeg er 34 år og har det på samme måte. Bare det å spise lunsj på personalrommet på jobb får det til å knyte seg i magen. Har blitt ganske flink til å skjule det etter hvert, så jeg greier heldigvis å ta meg sammen og gjøre ting selv om hele kroppen stritter imot, men det koster mye. Utrolig slitsomt, og skulle virkelig ønske det ikke var sånn! Anonymkode: b1ef8...5be
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 Det eneste som hjelper er vel trening - trinn for trinn. Man kommer ikke utenom at man må jobbe aktivt med det. Anonymkode: a04f6...78e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg er voksen vært slik hele livet Anonymkode: e08ee...294 Det er fortsatt aldri forsent å lære. Start å snakk med det er minst redd for: fremmede katter, hunder, barn, gamle menn o.s.v. Dette er som å komme seg oppover i en bygning - man tar trinn for trinn. Noe ka ta store trinn mens andre tar små. Selv med små trinn kommer du deg oppovet, det tar bare lenger tid. Det bare det at det finnes ingen heis. For mange tror at de bare kan stå passivt og vente og så plutselig er man i etasjen over. Det er bare ikke slik, man kommer ikke utennom å selv kjempe seg opp trappa. Anonymkode: a04f6...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå