Gjest Nilsen32 Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Jeg sluttet på p-piller for 5 uker siden fordi vi skal prøve å bli gravide😍 Jeg har fortsatt ikke hatt mens men vet jo at det kan ta lang tid før den kommer tilbake. (Har sjekket, jeg er ikke gravid 😔) Men har man eggløsning selv om mensen ikke kommer tilbake? Jeg vet at man kan ta eggløsningstest men hvordan fungerer den? Må man ta den den dagen man skal ha eggløsning? Hvordan vet jeg ca når den kommer slik at jeg kan teste?😅
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Nei, man har ikke eggløsning om man ikke har mens. Man kan ha mens uten eggløsning. Husk at eggløsning skjer ca 14 dager før mens. I ditt tilfelle er det nok liten nytte å begynne å teste før syklusen har stabilisert seg. Med mindre du er forberedt på at det kan kreve mange tester. Men husk også at sex hver 2-3 dag er mer enn nok for å bli gravid, så mulig testing ikke er nødvendig? Anonymkode: c9833...a37 1
Gjest Nilsen32 Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, man har ikke eggløsning om man ikke har mens. Man kan ha mens uten eggløsning. Husk at eggløsning skjer ca 14 dager før mens. I ditt tilfelle er det nok liten nytte å begynne å teste før syklusen har stabilisert seg. Med mindre du er forberedt på at det kan kreve mange tester. Men husk også at sex hver 2-3 dag er mer enn nok for å bli gravid, så mulig testing ikke er nødvendig? Anonymkode: c9833...a37 Leser fler steder at det er vanlig at det tar 2-3 mnd før mensen er tilbake og mange opplever ett helt år! Så da har man ikke mulighet til å bli gravid så lenge mensen ikke kommer tilbake?
Sinsiew Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Nilsen32 skrev: Leser fler steder at det er vanlig at det tar 2-3 mnd før mensen er tilbake og mange opplever ett helt år! Så da har man ikke mulighet til å bli gravid så lenge mensen ikke kommer tilbake? Du har ikke mulighet til å bli gravid før eggløsningen er tilbake. Blødning kan du ha uten eggløsning.
Gjest Nilsen32 Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 48 minutter siden, Sinsiew skrev: Du har ikke mulighet til å bli gravid før eggløsningen er tilbake. Blødning kan du ha uten eggløsning. Nei det skjønner jeg. Det jeg lurte på er om man kan ha eggløsning selv om man ikke har mens!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 10 minutter siden, Nilsen32 skrev: Nei det skjønner jeg. Det jeg lurte på er om man kan ha eggløsning selv om man ikke har mens! Eggløsning skjer jo ca 14 dager før mensen. Anonymkode: 944e1...14a
Sinsiew Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 (endret) 27 minutter siden, Nilsen32 skrev: Nei det skjønner jeg. Det jeg lurte på er om man kan ha eggløsning selv om man ikke har mens! Nope Eller, du har eggløsning uten mens om du blir gravid, selvsagt. eggløsning skjer ca 14 dager før blødning. Så før du får mens, er det vanskelig å si om du har eggløsning. Hvis du vil finne eggløsning, anbefales enten temping eller strimler. Ha sex ca annenhver dag, da er du sikker på å treffe en potensielt fruktbar dag Endret 10. august 2019 av Sinsiew
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå