Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Noen jenter her inne som har fridd? Isåfall, hvordan gjorde du det? Bare ut av det blå? Hadde dere diskutert eksteskap først? var du sikker på å få ja? Hadde du med ringer? Osv.. Bare lurer på hvordan det skjedde rett og slett! :-) Kunne kanskje tenkt meg det selv senere i livet, derfor jeg lurer. På forhånd takk for svar!
Fat Sally Lee Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Anyvold fridde til sin kjære, det står om det i bryllupsdagboken hennes
Catzy Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Jeg fridde. Hvis du søker litt, så finner du et par tråder om hvordan det gikk da damen fridde. Catzy
leela Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Jeg fridde også Hvordan finner du i dagboken min under.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Og jeg fridde! Hadde snakket om å gifte oss på forhånd, og jeg hadde sagt at hvis ikke han hadde fridd innen neste skuddårsdag, så kom jeg til å gjøre det. Inget frieri kom, så jeg kjøpte ringer, graverte inn navn og dato, og fridde på skuddårsdagen i fjor! Og bryllupet står neste uke, så jeg fikk det svaret jeg ville ha! Anbefales! K
majan Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Jeg fridde også, hvis du går inn i dagboka mi ser du hvordan det skjedde :-)
Gjest Frk.Elisabeth Skrevet 23. mai 2005 #10 Skrevet 23. mai 2005 Jeg fridde på skuddårsdagen i fjor. Vi hadde pratet om å gifte oss, men samboeren min er ikke av det raskeste slaget. I tillegg hadde vi diskutert nøye hva vi gikk til hvis vi forlovet oss. Vi er begge av den oppfatning at da bør man gifte seg innen ett par års tid, så for oss var det ett stort steg å ta. På skuddårsdagen skrev jeg ett langt dikt som endte i ett frieri. Han ble mildt sagt sjokkert da han fant dette på puta den kvelden, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hverken før eller siden har hørt ett annet hjerte dunke, på en meters avstand Uansett, da han fik munn og mæle igjen, ba han om å få tenke seg om til dagen etter, og det fikk han selvsagt. Etter en lang og nervepirrende dagen derpå, sa han ja akkurat ett døgn etter han hadde lest frieriet, og nå gifter vi oss 27 august!!! Så jeg kan virkelig anbefale dette!!! :-)
majan Skrevet 24. mai 2005 #11 Skrevet 24. mai 2005 Jeg fridde på skuddårsdagen i fjor. Vi hadde pratet om å gifte oss, men samboeren min er ikke av det raskeste slaget. I tillegg hadde vi diskutert nøye hva vi gikk til hvis vi forlovet oss. Vi er begge av den oppfatning at da bør man gifte seg innen ett par års tid, så for oss var det ett stort steg å ta. På skuddårsdagen skrev jeg ett langt dikt som endte i ett frieri. Han ble mildt sagt sjokkert da han fant dette på puta den kvelden, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hverken før eller siden har hørt ett annet hjerte dunke, på en meters avstand Uansett, da han fik munn og mæle igjen, ba han om å få tenke seg om til dagen etter, og det fikk han selvsagt. Etter en lang og nervepirrende dagen derpå, sa han ja akkurat ett døgn etter han hadde lest frieriet, og nå gifter vi oss 27 august!!! Så jeg kan virkelig anbefale dette!!! :-) Å så fin dato dere valgte da!!!!!!
Linn3c Skrevet 24. mai 2005 #12 Skrevet 24. mai 2005 Linn3c fridde også... Ja, det gjorde eg, du finn i lenkja "21.05.05" korleis eg gjorde det. Me hadde ein avtale før jul i 2003 om at dersom han ikkje fridde til meg før skotårsdagen, kom eg til å gjera det då. Avtalen hadde han "sjølvsagt" gløymt då dagen kom og det vart eg som "måtte" gjera det
Princess Peach Skrevet 24. mai 2005 #13 Skrevet 24. mai 2005 Jeg fridde også. Hadde ventet på frieri i noen år, og skjønte ettehvert at det ikke kom til å komme. Ikke fordi han ikke ville gifte seg, men fordi han er så vanvittig treig!! Jeg gikk og tenkte på det i flere dager. Madde mange gode muligheter, men når alt kom til alt så klarte jeg ikke å si det. Det endte med at jeg bare slang det ut mens vi så på tv. Ikke akkurat romantisk, men det dugde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå