Gå til innhold

Tenker jeg for mye på sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heei, jeg er ei jente på16 år! Og jeg tenker på sex heeeleee tiden, flere ganger om dagen.. det hender at jeg ‘onanerer’ flere ganger i uka, noen ganger flere ganger om dagen også.. jeg har kjæreste som er ett par år eldre og han sier han ikke tenker så mye på sex.(hvert sammen i to år) og jeg vil ha sex hele tiden, og jeg tenker på sex hele tiden.. er det unormalt? Jeg føler at er er veldig unormalt at jeg tenker så mye på sex som jeg gjør:)

spørsmålet mitt er, tenker jeg FOR mye på sex?

Endret av Tenåringsjenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på det så mye at det kommer i veien for lekser, venner, helsa osv, da er det et problem. Ellers er det veldig vanlig, jeg var mye verre enn deg, men klarte likevel å møte opp på skole, idrett og selskaper med helsa i behold. Du har masse hormoner på villspor akkurat nå, men snart er puberteten over og det vil roe seg☺

Anonymkode: f9fc2...d3c

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg føler ikke at det går i veien for noe, men jeg føler at jeg er litt ‘ekkel’ og unormal haha, som tenker på sex så ofte

Skrevet
2 minutter siden, Tenåringsjenta skrev:

Tusen takk for svar! Jeg føler ikke at det går i veien for noe, men jeg føler at jeg er litt ‘ekkel’ og unormal haha, som tenker på sex så ofte

Disse hormonene jeg skrev om kan gi mange forvirrende følelser, som skam, flauhet, usikkerheter. Hadde du ikke kjent deg ekkel over å tenke på sex, så hadde du kjent ekkelt overfor noe annet. Ikke ta det så seriøst og bruk tiden på noe annet. 

Anonymkode: f9fc2...d3c

• Liker 3
Skrevet

Hva er å «onanere»?

Skrevet

Det er kun et for mye om det skaper problemer for deg i hverdagen.

Alle har forskjellig libido, og noen (også mange jenter) har veldig høy sexlyst.

Skrevet
1 time siden, NBA skrev:

Hva er å «onanere»?

Nei,  'onanerer' ,  bare halvveis i hermetegn. 

Anonymkode: 35a71...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...