AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Når det gjelder de type damene som poserer på Instagrambilder med trutmunn, sprettrumper ,flat mage, solbrun plettfri hud og store pupper med utringende topper. Hva tenker dere om disse damene? Er det kjæreste materiale? Anonymkode: b8ca7...55d
Jr.Garcon Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder de type damene som poserer på Instagrambilder med trutmunn, sprettrumper ,flat mage, solbrun plettfri hud og store pupper med utringende topper. Hva tenker dere om disse damene? Er det kjæreste materiale? Anonymkode: b8ca7...55d Den store majoriteten av de - Nei. 2
Påkrevd Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder de type damene som poserer på Instagrambilder med trutmunn, sprettrumper ,flat mage, solbrun plettfri hud og store pupper med utringende topper. Hva tenker dere om disse damene? Er det kjæreste materiale? Anonymkode: b8ca7...55d Kun basert på det, nei, men det utelukker jo heller ikke at det kan være ei ålreit dame allikevel. 2
FactsOverFeelings Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Jeg er ingen fan av mentalt syke narsissister, eller de som nærmest religøst følger dem. 1
Bamseklemmer Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Nope, naturlig skjønnehet er fremdeles best, selvsikker dame som er som hun er det jeg ser etter nå🙈 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: af09d...86c Så hoppet desperado inn 😂😂 Anonymkode: 2c56d...f2f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #10 Skrevet 25. august 2019 Jeg tenker de kanskje er litt vel selvopptatte. Ikke noe kjærestemateriale. Men hadde ikke takket nei om jeg fikk marinere laksen i dem. Anonymkode: f57a1...61e
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2019 #13 Skrevet 25. august 2019 På 10.8.2019 den 2.56, AnonymBruker skrev: Når det gjelder de type damene som poserer på Instagrambilder med trutmunn, sprettrumper ,flat mage, solbrun plettfri hud og store pupper med utringende topper. Hva tenker dere om disse damene? Er det kjæreste materiale? Anonymkode: b8ca7...55d Blar videre. 1
911 Skrevet 25. august 2019 #14 Skrevet 25. august 2019 Ikke kjærestemateriale i det hele tatt. Bedre med naturlig skjønnhet og selvsikkerhet. Disse bimboene har jeg ingenting til overs for. Greit at damene pynter seg og bruker litt sminke selvsagt, bare det ikke blir "overkill".
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #15 Skrevet 30. august 2019 Absolutt ikke. Det er skikkelig flaut om familie og venner hadde sett at du hadde blitt sammen med en såkallt "Instagram-thot". Du vet jo hva slags jenter de er, og de er ikke jenter av høy kvalitet. Som oftest er de bare gold diggere, og veldig løse jenter. Anonymkode: ac827...a98 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #16 Skrevet 30. august 2019 Fullstendig turn-off, rett og slett skikkelig usexy. Nå er jeg ikke av den typen som har sex med folk kun for sexen sin del uansett, men jeg finner den typen kvinner motsatt av seksuelt tiltrekkende. Anonymkode: ca916...de3 1
Gjest Familytree Skrevet 30. august 2019 #18 Skrevet 30. august 2019 Det er ikke kjærlighet, det er en forbipasserende affære. Kroppen kan ikke bli forelsket i noen, men personen. Kjenne og styrke forholdet. Mange av disse bildene er retusjert🤷♂️
Gjest Juks Skrevet 30. august 2019 #19 Skrevet 30. august 2019 På 10.8.2019 den 2.56, AnonymBruker skrev: Når det gjelder de type damene som poserer på Instagrambilder med trutmunn, sprettrumper ,flat mage, solbrun plettfri hud og store pupper med utringende topper. Hva tenker dere om disse damene? Er det kjæreste materiale? Anonymkode: b8ca7...55d Spørs. Hvis det er snakk om en dame som viser fram hennes naturlige utseende så kunne det sikkert det. Men er hun full av botox, silikon og tatoveringer hvor utseende ser kjøpt og betalt ut, da ville jeg takket nei selv om noen kastet henne etter meg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #20 Skrevet 31. august 2019 På 10.8.2019 den 2.56, AnonymBruker skrev: Når det gjelder de type damene som poserer på Instagrambilder med trutmunn, sprettrumper ,flat mage, solbrun plettfri hud og store pupper med utringende topper. Hva tenker dere om disse damene? Er det kjæreste materiale? Anonymkode: b8ca7...55d Jeg syns det er trist at en del jenter/kvinner har så sterkt behov for å få annerkjennelse, bli sett og få oppmerksomhet. Det har også litt med verdier å gjøre - hvordan man ser på seg selv og hva man måler egen verdi i. Når det er sagt så skal man heller ikke ha fordommer. Tipper det er mye mer enn "dum og jålete" i personligheten til disse jentene enn det som kommer frem. Trist at de velger å fremstille seg selv sånn. Liker jordnære jenter/kvinner jeg. Kjærestemateriale handler mer om personlighet for meg. Hilsen gift mann gjennom 25 år. Anonymkode: ae583...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå