Jytte Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Kom hjem i kveld og bestilte en kebab, sterk. Klarte ikke spise så mye og satte den i kjøleskapet straks den var romtemperert. Er den grei å spise til lunsj i morgen eller utpå kvelden? Det var ikke kyllingkjøtt.
Ikke ta imot jesus Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, Jytte skrev: Kom hjem i kveld og bestilte en kebab, sterk. Klarte ikke spise så mye og satte den i kjøleskapet straks den var romtemperert. Er den grei å spise til lunsj i morgen eller utpå kvelden? Det var ikke kyllingkjøtt. Ja det går helt fint å spise, ikke noe problem. Men anbefaler deg til å prøve å slutte å spise så mye kjøtt for å tenke på dyrene og klimaet 😊 Men spis og kos deg i morgen 😊 1
Arabella Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 9 minutter siden, Ikke ta imot jesus skrev: Ja det går helt fint å spise, ikke noe problem. Men anbefaler deg til å prøve å slutte å spise så mye kjøtt for å tenke på dyrene og klimaet 😊 Men spis og kos deg i morgen 😊 Du er hysterisk. Du vet vel ikke om TS spiser mye kjøtt. 3
Jytte Skrevet 10. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Arabella skrev: Du er hysterisk. Du vet vel ikke om TS spiser mye kjøtt. Nei, det vet han ikke. Jeg spiser mye fisk, og ikke oppdrettsfisk, og vilt som elgkjøtt f.eks. Og økologiske egg, og mest økologisk mat. Prøver å holde meg unna industri-kjøtt. Men, da regner jeg med at kebab er en del av menyen imorn. Det var en mye større porsjon enn jeg hadde regnet med, riktignok var de nesten en time forsinket, mulig de har laget en ekstra stor for å gjøre meg blid, selv om jeg ikke var sur. Jeg forsto at en fredagskveld har de mye å gjøre. 1
Jytte Skrevet 10. august 2019 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2019 17 minutter siden, Ikke ta imot jesus skrev: Ja det går helt fint å spise, ikke noe problem. Men anbefaler deg til å prøve å slutte å spise så mye kjøtt for å tenke på dyrene og klimaet 😊 Men spis og kos deg i morgen 😊 Joda, men innrømmer at jeg mistet litt matlysten nå for jeg begynte å bli sulten igjen. Har vært vegetarianer før, for mange år siden. Skal gå over til mer vegetarisk, men tror ikke jeg er den største klimasynderen, har ikke bil f.eks. og kjøper ikke nips og juggel. Er du veganer /vegetarianer siden du svarer sånn?
Ikke ta imot jesus Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 14 minutter siden, Jytte skrev: Joda, men innrømmer at jeg mistet litt matlysten nå for jeg begynte å bli sulten igjen. Har vært vegetarianer før, for mange år siden. Skal gå over til mer vegetarisk, men tror ikke jeg er den største klimasynderen, har ikke bil f.eks. og kjøper ikke nips og juggel. Er du veganer /vegetarianer siden du svarer sånn? Det var ikke meningen å gjøre så du mistet matlysten, bare spis og kos deg 😊 Ja det er jeg 😊 2
Jytte Skrevet 10. august 2019 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2019 (endret) På 10.8.2019 den 3.18, Ikke ta imot jesus skrev: Det var ikke meningen å gjøre så du mistet matlysten, bare spis og kos deg 😊 Ja det er jeg 😊 Jeg tok en skive proteinbrød, det gikk bra. Endret 11. august 2019 av Jytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå