AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 For ca to år siden så hadde min kjæreste fortalt til en kompis at å ha ta jomfrudommen min ikke var så spesielt, at man liksom ikke kjenner forskjell fra det og om jeg hadde hatt sex med 10 personer før han. Setter fortslte kompisen hans til meg og jeg ble rimelig lei meg og skuffet.. jeg følte jeg og kjæresten min aldri fikk pratet ordentlig om dette, så jeg kom på det i kveld og sa jeg ble lei meg fordi jeg kom på det, og synes det er vanskelig. Nå er han sur på meg fordi jeg er sur på han. Har jeg god grunn til å være sur eller bør jeg la det gå?.. Anonymkode: f2e72...a22
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Ble veldig dårlig skrevet av en eller annen grunn...... beklager det, håper dere skjønte Anonymkode: f2e72...a22
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Er du sur fordi han snakka om kompisen din om deg, eller er du sur fordi han ikke kjente forskjell? Anonymkode: 707f3...16e 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sur fordi han snakka om kompisen din om deg, eller er du sur fordi han ikke kjente forskjell? Anonymkode: 707f3...16e Er jo lei meg for at han snakker sånn om meg, og sier det til andre, så begge tingene er vel ganske normalt å bli lei seg for. Men spørsmålet mitt er overtenker jeg det her? Eller er det på min plass at jeg er lei meg? Selv etter to år.. ts Anonymkode: f2e72...a22
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, smurfebuss skrev: Hvor gamle er dere? 23, så dette hendte da vi var 21 ts Anonymkode: f2e72...a22
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #8 Skrevet 9. august 2019 2 minutter siden, The Kitten skrev: Det er to år siden. Let it go Jeg synes det er vanskelig å ha sex med han etter jeg begynte å tenke på dette, da han ar sagt dette om meg. Det gjør meg usikker og gir meg dårlig selvtillit ts Anonymkode: f2e72...a22
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 Jente her. Og jeg ville ikke tatt meg nær av det for å være helt ærlig. De er gutter, og kompisen lurte sikkert bare på om det var annerledes å ha sex med en som var jomfru helt praktisk sett. Om man merket forskjell liksom. Jeg klarer ikke å skjønne hva som er galt med det? :s Annet scenario: la oss late som at typen din er omskjært. Om en venninne hadde spurt deg «er det annerledes å ha sex med en som er omskjært?». Om du da hadde svart «nei man merker ikke forskjell om han er omskjært eller ikke», synes du han hadde hatt god grunn til å bli sur på deg for det?🤔 Anonymkode: 164f3...e9c 16
Katten.2.0 Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 Det er to år siden, og fitta er ikke strammere eller løsere avhengig av antall partnere eller mengden sex. Get. Over. It. 6
Kuku Skrevet 10. august 2019 #11 Skrevet 10. august 2019 Jeg kan på en måte skjønne at du føler deg såret hvis det er sånn at du fikk vite dette først NÅ. Da har du jo ikke hatt sjangs til å reagere på det tidligere. Jeg ville nok også blitt lei meg og satt ut,for selv om dette skjedde for en stund siden hadde det føltes som nåtid for meg hvis jeg ikke fikk vite det like etterpå. Og da blir det litt sånn; hvis jeg fikk vite IDAG at kjæresten min hadde vært utro for 2 år siden,så kunne jeg ikke bare «latt det gå». Det er kanskje drøyt å sammenligne,men jeg hadde blitt sjokkert da også over at kjæresten min hadde sagt/gjort noe bak min rygg som påvirket meg negativt. Du kommer nok til å behøve litt tid for deg selv, men det at kjæresten din ikke hadde følelse av at du var jomfru er ikke godt nok grunnlag for å la et forhold bli ødelagt. Vet DU hvordan en jomfru føles? Jeg tror ikke gutta merker forskjell egentlig.. det er nok en myte at det skal være en markant forskjell. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #12 Skrevet 10. august 2019 Ikke rart befolkningen sliter psykisk, når dette går utover din selvtillit. Og den er faktisk 23. Anonymkode: 72770...a94 3
Nerine_ Skrevet 10. august 2019 #13 Skrevet 10. august 2019 Jeg kan ikke se hvorfor man skal bli lei seg fordi partneren snakker om sexlivet med venner, og heller ikke det at han ikke kjente forskjell. Du overreagerer kraftig. Snakker aldri du og venninner om sexlivet deres? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #14 Skrevet 10. august 2019 Å utbrodere detaljer om sexlivet deres er et overtramp, men å si at han ikke kjente at du var jomfru er ikke noe stygt å si. Tipper du og har snakka litt om sex til venner. De fleste vil nok si du overreagerer, jeg synes og det. Anonymkode: 0e3e4...8f5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #15 Skrevet 10. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er vanskelig å ha sex med han etter jeg begynte å tenke på dette, da han ar sagt dette om meg. Det gjør meg usikker og gir meg dårlig selvtillit ts Anonymkode: f2e72...a22 Ta deg sammen, jente. Det er to år siden, og folk snakker faktisk med venner om sex. Ikke var det spesielt stygt sakt heller. Den som har driti seg ut her er kompisen. Han burde aldri fortalt dette til deg, og det kan han godt få beskjed om. Anonymkode: b7e6c...7c5 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #16 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta deg sammen, jente. Det er to år siden, og folk snakker faktisk med venner om sex. Ikke var det spesielt stygt sakt heller. Den som har driti seg ut her er kompisen. Han burde aldri fortalt dette til deg, og det kan han godt få beskjed om. Anonymkode: b7e6c...7c5 Folk som fullstendig mangler integritet og har null respekt for partner utleverer sexlivet til venner: ja. Men det er faktisk å forvente at en partner holder kjeft om intime detaljer! Til ts: du må vurdere om du orker en gjøk som utleverer deg til venner. Det er mer vesenetlig en temaet de snakket om. Anonymkode: ba952...8db 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #17 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Folk som fullstendig mangler integritet og har null respekt for partner utleverer sexlivet til venner: ja. Men det er faktisk å forvente at en partner holder kjeft om intime detaljer! Til ts: du må vurdere om du orker en gjøk som utleverer deg til venner. Det er mer vesenetlig en temaet de snakket om. Anonymkode: ba952...8db Kjenner at jeg er litt enig med deg her. Jeg kan godt snakke med venner om sex, men jeg holder meg da for god til å utlevere intime detaljer om samboeren min. Jeg skjønner at du er skuffet TS, og jeg hadde krevd en ordentlig samtale om dette der det forhåpentligvis blir enighet om at dette ikke er innafor. Anonymkode: e85fb...4db 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #18 Skrevet 10. august 2019 Synes du har grunn til å reagere selv om det er 2 år siden. Jeg reagerer på følgende: - hvorfor utlevere intime detaljer om deg til en kompis? ikke greit i det hele tatt - det han sier er jo ganske ekkelt for deg å høre, som å antyde at du liksom ikke var bra nok, at det var en skuffelse på en måte den første gangen med deg? ikke greit dette heller - at han blir sur på deg fordi du blir lei deg av å høre dette, heller ikke greit fordi han tar ikke hensyn til dine følelser Kort sagt: Det er forståelig at du er sur eller lei deg for dette, og dere bør snakke om det ellers vil det bli en "verkebyll" i forholdet deres. Og det er veldig viktig at han viser at han er i stand til å ta hensyn til dine følelser i denne situasjonen. Dessuten har han brutt en tillit mellom dere ved å utlevere så intime detaljer om deg til en kompis. Anonymkode: faf8d...9b3 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #19 Skrevet 10. august 2019 Jeg reagerer mest på at kompisen hans fortalte deg dette, hva feiler det han? Anonymkode: b234d...fcb 1
EvaLena Skrevet 10. august 2019 #20 Skrevet 10. august 2019 Jeg hadde ikke ofret det ett sekund. Han er jo sammen med deg fremdeles så sexlivet er noe bra nok for han. Gutter snakker ofte sånn, erfart det selv ved å jobbe med mange mannfolk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå