Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #21 Del Skrevet 15. juni 2005 Hmm merkelig det der at alle synes det er for tidlig å bli venn med han nå. Vi har hatt et godt vennskap etter det ble slutt for ca 3 måneder siden, aldri hatt en eneste uenighet, og faktisk blitt mer nære enn vi var da vi var sammen. Mulig vi bare var ment for å være venner, og det ser jeg ikke noe galt i nå som jeg begynner å miste kjæreste-følelsene for han. Han er så klart enda utrolig pen i trynet og en fin personlighet og jeg er utrolig glad i han, men ser ikke på oss som mer enn venner. Og om en av oss føler at nok er nok med sex'en, så skal vi si ifra umiddelbart, for ingen vil jo såre hverandre. Kall det gjerne billig, men jeg synes ikke det er noe galt i å ha sex med en god venn, så lenge det blir med den ene vennen og ikke fler på en gang. Dessuten ser jeg mer på han som en venn en som en ex nå, synes det var bra det ble slutt såpass fort. Rart å tenke på vi var sammen engang, har aldri hatt så godt venneforhold med en ex før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #22 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg var i en litt motsatt situasjon, slo opp med nåværende ex, men bodde sammen i ca.6måneder etterpå, hus, flere soverom etc. Men han var veldig forelsket i meg fremdeles og jeg absolutt ikke i han. Så det ble litt kinkigt innimellom. Det ble så mye bedre å få litt avstand, som når jeg flytta. Men det er jo litt forskjell på å bo sammen og omgås mye. Men jeg vil tro det er litt vanskelig å være den som har sterke følelser når den andre ikke føler det samme Det virker litt stress ja :-? Vi har jo begynt å gå mer og mer sammen etterhvert som det ble slutt, og da han kom hjem fra ei ukes ferie i dag og jeg så han, tenkte jeg ikke "Å han vil jeg ha tilbake" jeg tenkte mer "Å NAM" jeg håper det er et godt tegn! Hadde iallfall trodd så lang tid fra hverandre ville fucke følelsene mine igjen men det gjorde det altså ikke Jeg tror ting blir bare lysere og lysere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå