SoWhat? Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Hvorfor lar dere menn her inne dirigere dere i den retningen egentlig? Hvorfor trenger dere bekreftelse fra helt ukjente mennesker? Og de som får lite oppmerksomhet og få "likes"; hvordan føles det? Jeg skjønner ikke at dere gjør dere så små som å få bekreftelse på disse kroppsdelene. Er dere virkelig ikke verdt mer enn kommentarer fra menn her inne? Virkelig? Heia kvinneguiden liksom. Men nei. Det er helt utrolig at menn får styre på dette nivået. Og at kvinner ikke har mer ryggrad og bedre selvbilde. 34
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Fikk ikke nok oppmerksomhet når de var små. Ikke normalt å legge seg ut sånn. Anonymkode: 3f523...63a 11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Veldig enig med deg. Jeg lurer dessuten litt på om noen av disse mennene som oppfordrer til å legge ut slike bilder også er menn som skriver mye dritt og generelt negative ting om kvinner i andre tråder. Anonymkode: 64a14...52b 13
Rotehodet Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Har ikke sett noen tråder hvor folk legger ut bilder, men på et generelt grunnlag så må vel folk få legge ut hva de vil uten at andre skal dømme de for det? 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 Hvorfor legger du ikke ut bilder selv? Anonymkode: 4696c...865 2
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2019 2 minutter siden, Rotehodet skrev: Har ikke sett noen tråder hvor folk legger ut bilder, men på et generelt grunnlag så må vel folk få legge ut hva de vil uten at andre skal dømme de for det? Jeg dømmer ikke. Jeg fatter bare ikke hvorfor noen skal ydmyke seg selv på den måten. Jeg venter på svar fra de som gjør. 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #7 Skrevet 9. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor legger du ikke ut bilder selv? Anonymkode: 4696c...865 Hvorfor skulle hun gjøre det? Anonymkode: 64a14...52b 9
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor legger du ikke ut bilder selv? Anonymkode: 4696c...865 Fordi mine kroppsdeler ikke definerer meg på noen som helst måte. Og jeg lar meg ikke bli degradert til å handle om pupper, kjønnsorgan og rumpe. Jeg er en person. Ikke at objekt. Og bare tanken på at visse menn her får se meg sånn gir meg kvalme. Rett og slett. 22
Akhenaton Skrevet 9. august 2019 #9 Skrevet 9. august 2019 21 minutter siden, SoWhat? said: Hvorfor lar dere menn her inne dirigere dere i den retningen egentlig? Hvorfor trenger dere bekreftelse fra helt ukjente mennesker? Og de som får lite oppmerksomhet og få "likes"; hvordan føles det? Jeg skjønner ikke at dere gjør dere så små som å få bekreftelse på disse kroppsdelene. Er dere virkelig ikke verdt mer enn kommentarer fra menn her inne? Virkelig? Heia kvinneguiden liksom. Men nei. Det er helt utrolig at menn får styre på dette nivået. Og at kvinner ikke har mer ryggrad og bedre selvbilde. Noe plager deg, såpass er tydelig, men jeg er ikke sikker på om det egentlig har så mye å gjøre med disse bildene. 7
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2019 Akkurat nå, Akhenaton skrev: Noe plager deg, såpass er tydelig, men jeg er ikke sikker på om det egentlig har så mye å gjøre med disse bildene. Ja, det plager meg forsåvidt at kvinner ikke har mer sekvresoekt og føler seg ok. Vi ser alle hvilke av noen menn som er her inne. Det er ikke ok. Hvis det ikke plaget meg, så ville jeg ikke lagd en tråd om det. Så..? Hvor vil du? 11
Såndre Skrevet 9. august 2019 #11 Skrevet 9. august 2019 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Fordi mine kroppsdeler ikke definerer meg på noen som helst måte. Og jeg lar meg ikke bli degradert til å handle om pupper, kjønnsorgan og rumpe. Jeg er en person. Ikke at objekt. Og bare tanken på at visse menn her får se meg sånn gir meg kvalme. Rett og slett. Er ikke det noe de som ikke har noe å vise fram sier? Det er vel lov å være stolt av kroppen sin. Selvfølgelig skjønner jeg også de som er reserverte for å dele bilder av kroppen sin. Ofte er dette fordi de har opplevd en eller flere situasjoner med dårlig erfaring. Det er vel kanskje værre å blottlegge hvordan man tenker, hvordan man er som person. Man objektiviterer et bilde av en rumpe eller en pupp men er det egentlig så ille da?? 2
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, Såndre skrev: Er ikke det noe de som ikke har noe å vise fram sier? Det er vel lov å være stolt av kroppen sin. Selvfølgelig skjønner jeg også de som er reserverte for å dele bilder av kroppen sin. Ofte er dette fordi de har opplevd en eller flere situasjoner med dårlig erfaring. Det er vel kanskje værre å blottlegge hvordan man tenker, hvordan man er som person. Man objektiviterer et bilde av en rumpe eller en pupp men er det egentlig så ille da?? Det er helt ok å være stolt av kroppen sin. Men det er ikke ok å la visse menn her inne bedømme! Ikke i det hele tatt. De skal ikke dirigere kvinner i så henseende. Det er veldig ydmykende. Og veldig respektløst! Og jeg tror kvinner som lar seg manipulere på den måten ikke har det helt ok 9
Heisenberg Skrevet 9. august 2019 #13 Skrevet 9. august 2019 Jeg så først i går at det faktisk var tråder der folk la ut bilder av pupper, rumpe eller penis og har lurt mye på hva i all verden som driver folk til å legge ut slike bilder. Jeg håper virkelig noen av de som har lagt ut svarer for jeg kan ikke for mitt bare liv fatte at noen får noe ut av det. 14
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #14 Skrevet 9. august 2019 Jeg er en av bildeposterne. Jeg er egentlig bare en nysgjerrigper. Aldri sendt nudes eller noe som helst i de baner før. Det gikk en faen i meg. Nå som jeg har postet bilder av ræva mi vet jeg at jeg kan nå langt og bli millionær. Framtiden er sikret. Anonymkode: 2f852...99f 2
Akhenaton Skrevet 9. august 2019 #15 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, SoWhat? said: Ja, det plager meg forsåvidt at kvinner ikke har mer sekvresoekt og føler seg ok. Vi ser alle hvilke av noen menn som er her inne. Det er ikke ok. Hvis det ikke plaget meg, så ville jeg ikke lagd en tråd om det. Så..? Hvor vil du? Selvrespekt? Heh. Nettopp. Som om du kan si noe som helst om selvrespekten til en person basert ene og alene på om de har lagt ut et bilde av seg selv her. Piff opp humøret litt, så kommer du sannsynligvis til å få mye mindre behov for å lage meningsløse sinna-tråder som dette. 7
Akhenaton Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 15 minutter siden, SoWhat? said: Fordi mine kroppsdeler ikke definerer meg på noen som helst måte. Og jeg lar meg ikke bli degradert til å handle om pupper, kjønnsorgan og rumpe. Jeg er en person. Ikke at objekt. Og bare tanken på at visse menn her får se meg sånn gir meg kvalme. Rett og slett. For noe tull. Det er da ikke så mange her som har sagt noe om at kroppsdelene deres definerer dem, er det vel det? Det er bare en kroppsdel de har. Kanskje de synes den er fin? Eller på en eller annen måte interessant? Severdig, kanskje? Hvorfor gjøre det til noe mer enn det? 8
antonie Skrevet 9. august 2019 #17 Skrevet 9. august 2019 Har det falt deg inn at de kvinnene som velger å legge ut bilde ikke lar seg diktere eller påvirke av mannfolk, men har lyst til å legge ut bilde av egen fri vilje? Det å legge ut bilde av kroppen sin er jo ikke ensbetydende med at en ikke eier ryggrad. 11
Såndre Skrevet 9. august 2019 #18 Skrevet 9. august 2019 Vel. 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Det er helt ok å være stolt av kroppen sin. Men det er ikke ok å la visse menn her inne bedømme! Ikke i det hele tatt. De skal ikke dirigere kvinner i så henseende. Det er veldig ydmykende. Og veldig respektløst! Og jeg tror kvinner som lar seg manipulere på den måten ikke har det helt ok Nå har det seg slik at menn kanskje har litt lettere for å være frampå. Selv om du er reservert syns jeg det er veldig enkel tenking å skylde dette på MENN (snakk om å dra alle under en kam) I disse trådene er det jo både menn og kvinner som deler bilder. Som nevt tidligere er kanskje menn mer frampå derav flere mannlige bilder. Det betyr ikke ensbetydende at dette er noen slags dirigering av kvinner. Syns trådene er rimelig likestilt. Kanskje du burde revurdere din agenda mot halvparten av jordas befolkning? 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #19 Skrevet 9. august 2019 Både menn og kvinner som deler. Hvorfor kan ikke folk bare få legge ut? Man viser jo ikke hvem man er heller... Anonymkode: daa30...581
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 Forfatter #20 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, Såndre skrev: Vel. Nå har det seg slik at menn kanskje har litt lettere for å være frampå. Selv om du er reservert syns jeg det er veldig enkel tenking å skylde dette på MENN (snakk om å dra alle under en kam) I disse trådene er det jo både menn og kvinner som deler bilder. Som nevt tidligere er kanskje menn mer frampå derav flere mannlige bilder. Det betyr ikke ensbetydende at dette er noen slags dirigering av kvinner. Syns trådene er rimelig likestilt. Kanskje du burde revurdere din agenda mot halvparten av jordas befolkning? Vi ser alle som er våkne her inne at der er menn som trakasserer kvinner her inne! Ellers er du blind. En mann med respekt for kvinner ville aldri bedt om disse bildene! Menn som viser fram sin penis er ikke i samme kategori som de putter kvinner i. Langt ifra. De viser makt og en stygg nedlatenhet for kvinner. At du ikke ser forskjellen... Nå vil jeg legge til at der er fine menn her inne! Jeg VET det fordi jeg får fine pm blant annet. De fokuserer på hva jeg har skrevet. Det er helt ok. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå