AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Altså, han er ikke morsom uansett hvor hardt han prøver. Etter Ylvis så virker det som han tar det han går av oppdrag. Jeg liker å se Praktisk info med Jon Almås, men pga Kalle så klarer jeg ikke å se det lenger. Hva heter han som var med i programmet før Kalle? Og hvorfor er han ikke med lenger? Anonymkode: 14874...446 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Han heter Calle btw. Anonymkode: 01af7...63f 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han heter Calle btw. Anonymkode: 01af7...63f Ok🙄 Anonymkode: 14874...446
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Jeg vet ikke hvem Kalle er. Men om du ikke liker han så ikke se på programmet. 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 Helt enig. Han er fryktelig slitsom. Sånn humor er ikke morsomt, bare flaut. Han ødelegger de showene han er med i. Først Ylvis også Praktisk info. Anonymkode: dfc43...cc9 3
Gjest loveli Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 Helt enig! Kan ikke forstå at han får jobb. Forutsigbart, platt, gjentagende og bare rett ut kjedelig. Kunne gjerne sett Praktisk Info, men ikke når Calle er med, orker ikke sånn "humor". Dessverre for Jon, som er dritdeilig og tidvis morsom.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #7 Skrevet 9. august 2019 Det er Carl Fredrik "Calle" Hellevang-Larsen det er snakk om. Han høyrøstede og spinkle fra Raske Menn. Enig i at han er veldig slitsom og oppbrukt, og dette kommer fra en tidligere Raske Menn-fan. Jeg har fortsatt sansen for de to andre (bortsett fra at Anders er veldig klein i Skal vi danse), men Calles humor er veldig oppbrukt og lite nyskapende. Når trumfkortet ditt er å være høylytt, er du helt nytt til å fornye deg for å ikke dø helt ut i bransjen. Calle får nok fortsatt jobb kun fordi han er et kjent navn, men jeg spår at han forsvinner helt fra rampelyset om få år. Anonymkode: 6ab2e...fa9 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #8 Skrevet 9. august 2019 20 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg vet ikke hvem Kalle er. Men om du ikke liker han så ikke se på programmet. Jeg gjør ikke det. Har sluttet å se et program jeg likte pga han. Anonymkode: 14874...446
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, han er ikke morsom uansett hvor hardt han prøver. Etter Ylvis så virker det som han tar det han går av oppdrag. Jeg liker å se Praktisk info med Jon Almås, men pga Kalle så klarer jeg ikke å se det lenger. Hva heter han som var med i programmet før Kalle? Og hvorfor er han ikke med lenger? Anonymkode: 14874...446 Har det vært noen før Calle? Hvordan så han ut? Anonymkode: eef2b...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 Han er gjerne litt oppbrukt nå, skal si meg litt enig i det, men likevel så liker jeg han fortsatt. Synes det er mange TV folk som begynner å bli litt oppbrukt. På TV 2 trenger de kanskje å slippe til litt nye personer etterhvert. Hadde vært kjekt med litt nye programmer også. Det er det samme år etter år. Og det virker som de ikke har flere kjendiser som vil være deltakere lenger, så nå går de for de litt mer ukjente «kjendiser». Vet jo knapt hvem deltakerne i årets Skal vi danse er. (Og slutte å sende bare repriser. Reprisekanalen kaller jeg den.) Anonymkode: c1d89...752
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #11 Skrevet 10. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det vært noen før Calle? Hvordan så han ut? Anonymkode: eef2b...9d7 Det var Håvard Lilleheie. Anonymkode: 66d2b...a68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå