AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Hei! Det har seg sånn at jeg kom hjem fra Spania i dag, men problemet mitt er at jeg ikke har spesielt matlyst. Jeg blir normalt ikke dårlig på flyturer, men på denne ble jeg ekstremt dårlig, og har ikke spist noe mat i hele dag.. Er det noen der ute som har tips til hvordan man får tilbake matlysten? ☺️ Anonymkode: bf3db...ee7
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Du overlever fint uten mat ett døgn eller flere. Spis frukt. Alt en må lage problem ut av. Hadde du ikke spist på en uke ville jeg skjønt bekymringen din.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Ærlig talt SoWhat, det var ett spørsmål, du trenger ikke å være spydig 41 minutter siden, SoWhat? skrev: Du overlever fint uten mat ett døgn eller flere. Spis frukt. Alt en må lage problem ut av. Hadde du ikke spist på en uke ville jeg skjønt bekymringen din. Anonymkode: bf3db...ee7
Jytte Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 Ta tilskudd av b-vitaminer, eller enda bedre, spis to-tre kokte egg og ta litt c-vitamintilskudd til matlysten øker. Egg inneholder alt kroppen trenger bortsett fra vit. C. Eller lag eggerøre. Egg er full av b-vitaminer som øker matlysten. Drikk en juice du liker i tillegg for å stabilisere elektrolytter, har lest om det, men er usikker, har bare hørt at det er sunt for blodet og balansen i kroppen. Jeg liker tomatjuice. Du liker kanskje noe annet. Drikk Farris for å få saltstoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå