AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Del Skrevet 9. august 2019 Ser komikerfrue har kjøpt flaskevis med det i dag, hvor har hun vært? Anonymkode: 0ea3a...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Del Skrevet 9. august 2019 Det er ikke lurt å kjøpe sellerijuice for flere dager, den skal juices og drikkes umiddelbart for full effekt. Om du bare vil ha vitaminene og mineralene er det greit, men vil du ha den bakteriedrepende effekten og også bygge opp magesyren, så må du drikke den fersk. Anonymkode: fa149...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #3 Del Skrevet 10. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lurt å kjøpe sellerijuice for flere dager, den skal juices og drikkes umiddelbart for full effekt. Om du bare vil ha vitaminene og mineralene er det greit, men vil du ha den bakteriedrepende effekten og også bygge opp magesyren, så må du drikke den fersk. Anonymkode: fa149...16f Slik effekt eksisterer ikke. Det er en gimmick Anonymkode: d612f...e87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg vil ha det fordi jeg synes det er godt..... Anonymkode: 0ea3a...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 10. august 2019 #5 Del Skrevet 10. august 2019 Kjøp en juicepresse og lag det selv. Så kan du bruke kjøttet til å lage suppe også. Billigere, og så får du fersk juice når du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Del Skrevet 10. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Slik effekt eksisterer ikke. Det er en gimmick Anonymkode: d612f...e87 En meget dårlig en i tilfelle, man tjener ingen penger på sellerijuice, nada. Grunnen til at folk drikker det er at de finner at det faktisk har en effekt. Det er ingen som gidder å styre med å juice selleri hver eneste dag om de ikke merker at det virker. Jeg er en av dem som gjør det og kommer aldri til å slutte. Ts, om du drikker det for smaken har det selvsagt ingenting å si om det er behandlet, om ikke det endrer smaken da. Anonymkode: fa149...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #7 Del Skrevet 10. august 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: En meget dårlig en i tilfelle, man tjener ingen penger på sellerijuice, nada. Grunnen til at folk drikker det er at de finner at det faktisk har en effekt. Det er ingen som gidder å styre med å juice selleri hver eneste dag om de ikke merker at det virker. Jeg er en av dem som gjør det og kommer aldri til å slutte. Ts, om du drikker det for smaken har det selvsagt ingenting å si om det er behandlet, om ikke det endrer smaken da. Anonymkode: fa149...16f Er det ikke pes å juice en hel bunt med celleri hver dag? Det er derfor jeg vil kjøpe, men finner ikke ut hvor. Jeg har drukket det på hotell hver dag i ferien, og det var DIGG! Positive helseeffekter er en bonus ☺️ Anonymkode: 0ea3a...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #8 Del Skrevet 10. august 2019 jeg lurer også på dette☺️men finner foreløbig ingen andre løsninger enn å lage det selv. men mye styr og søl, skulle gjerne kjøpt ferdig Anonymkode: d81da...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #9 Del Skrevet 10. august 2019 Hva er det det gjør i motsetning til rødbetejuice liksom? Er ikke selleri en vanlig allergen? Anonymkode: 3de39...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Del Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det det gjør i motsetning til rødbetejuice liksom? Er ikke selleri en vanlig allergen? Anonymkode: 3de39...287 for min del får det fordøyelsen til å fungere bedre, sliter med forstoppelse. ellers vet jeg ikke om det er noe bedre enn rødbetejuice Anonymkode: d81da...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #11 Del Skrevet 10. august 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke pes å juice en hel bunt med celleri hver dag? Det er derfor jeg vil kjøpe, men finner ikke ut hvor. Jeg har drukket det på hotell hver dag i ferien, og det var DIGG! Positive helseeffekter er en bonus ☺️ Anonymkode: 0ea3a...f71 Det er litt pes, men kjøper du en juicer som er lett å rengjøre er det ikke så ille. Du kommer til å merke det mer på helsa om den er ferskpresset også. Hvilket hotell var du på da du fikk dette? Fantastisk at hotellene tilbyr det. Anonymkode: fa149...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå