AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Kan dere se amme bhgsøknadene i kommunen? Vi har søkt overflytting til en annen bhg pga flytting. Fikk idag en tlf fra en styrer i en helt annen bhg om at hun hadde ledig plass. Måtte takke nei men skjønner ikke helt hvordan hun fikk denne informasjonen. Trodde det var kommunen som delte ut plasser osv. Anonymkode: d8b0e...69a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Ja, søkerlisten er tilgjengelig for styrerne i kommunen. Anonymkode: 616ea...49b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, søkerlisten er tilgjengelig for styrerne i kommunen. Anonymkode: 616ea...49b Ok. Har ikke sagt ifra til bhg han går i at vi skal flytte men da har vel kanskje styrer der fått beskjed om det også? Eller må de gå inn å sjekke? Vi sier jo ikke opp plassen før han har fått ny så kan hende at han må gå i dem halve bhg et år til hvis han ikke får plass i en av de andre. Ts Anonymkode: d8b0e...69a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Dere har søkt om flytting. De barnehagene dere har søkt på vil få den informasjonen. Hvordan ellers kan de gi dere plass? Den barnehagen dere er i nå vil nok trolig få beskjed at dere har søkt flytting. Dette er jeg ikke sikker på. Jeg har kun vært på den siden hvor vi får søkerlister. Men det virker jo mulig at de har fptt beskjed, spesielt hvis det er en kommunal barnehage. Anonymkode: db749...03c 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere har søkt om flytting. De barnehagene dere har søkt på vil få den informasjonen. Hvordan ellers kan de gi dere plass? Den barnehagen dere er i nå vil nok trolig få beskjed at dere har søkt flytting. Dette er jeg ikke sikker på. Jeg har kun vært på den siden hvor vi får søkerlister. Men det virker jo mulig at de har fptt beskjed, spesielt hvis det er en kommunal barnehage. Anonymkode: db749...03c Dette var en bhg vi ikke har søkt på som ringte å ville tilby plass. Vi Har søkt på en privat og en kommunal. De som ringte var en familiebhg. Ts Anonymkode: d8b0e...69a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 Men får styrer beskjed om søknaden til den som ønsker å bytte bhg eller må de inn å sjekke selv? Anonymkode: 3d90c...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå