Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har bakt 3 mandelbunner som jeg trenger tips til hva jeg kan "fylle/pynte" de med - ca.22 cm store Tenkte det var lettvint å ha i fryseren og bare ta opp og pynte noen timer før gjesten kommer (venter stor innrykk etter fødselen)
Mockbamilla Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Ha ferdig vaniljekrem oppå nøttebunnen og pynt med oppkuttet frukt ( f.eks blå druer, kiwi, jordbær). Enkelt og godt
Gjest hjalmarlover Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Tynt lag føte med snickers biter på.Deeeilig! eller.. Tyttebærkrem: bland søtt tyttebærsyltetøy med føte.(ha på mye!!)
Arkana Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Suksessterte, altså eggekrem. Det er jo bare utrolig godt. 5 eggeplommer, 125 g sukker, 1 dl kremfløte og 1 ts vaniljesukker has i en kjele. Varm opp over svak varme mens du rører hele tiden, til kremen tykner. Avkjøl og visp inn 150 g smør. Så brer du kremen mellom bunnene. Jeg pleier å smelte en plate sjokolade og blande med halvparten av kremen, så har jeg annenhver gang et lag med lys og mørk krem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå