Gå til innhold

Hvor ofte spiser du kjøtt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere dager i uka 🐑🐓🐖🐎🐄🐿🦝

Anonymkode: 13357...dc8

Ekorn er ikke noe som kan serveres alle. Pass opp for allergikere. Ekorn kan inneholde spor av nøtter må vite :) 

Anonymkode: a2e0c...5db

• Liker 2

Inntil nylig spiste mindre porsjoner med hvitt kjøtt til middag ett par ganger i uken og en sjelden gang som pålegg eller lignede. Men nå prøver jeg å spise kjøtt annenhver dag og spise mer rødt kjøtt. Mengden jeg spiste fra før var for lite til å dekke B12 og jern. Jeg er lav på begge deler og vil heller dekke behovet med mat, enn tilskudd.

Anonymkode: e90ee...ef5

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekorn er ikke noe som kan serveres alle. Pass opp for allergikere. Ekorn kan inneholde spor av nøtter må vite :) 

Anonymkode: a2e0c...5db

Haha! 😅

Anonymkode: 13357...dc8

Til middag 1-2 ganger i uka. Ellers spiser jeg 1-2 skiver leverpostei nesten hver dag. 

Vi har familie som jakter, så det er vanskelig å slutte helt med å spise kjøtt til middag. 

Anonymkode: 8b096...412

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inntil nylig spiste mindre porsjoner med hvitt kjøtt til middag ett par ganger i uken og en sjelden gang som pålegg eller lignede. Men nå prøver jeg å spise kjøtt annenhver dag og spise mer rødt kjøtt. Mengden jeg spiste fra før var for lite til å dekke B12 og jern. Jeg er lav på begge deler og vil heller dekke behovet med mat, enn tilskudd.

Anonymkode: e90ee...ef5

Det er da ingenting i veien med å ta tilskudd. Det er ikke sånn at man spiser er helt naturlig og ikke tilsatt vitaminer,mineraler etc

Anonymkode: cf3a1...b96

• Liker 1

Spiser seks dager i uken, har en kjøttfri dag etter ønske fra min søster som er vegetarianer. Har ingen planer om å bli det selv. For meg handler det om å nyte livet, som er uforutsigbart. Kjøtt er for godt til at jeg kan leve uten det.

• Liker 2

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...