Gå til innhold

Hvor ofte spiser du kjøtt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag? Eller nesten hver dag?

Anonymkode: 95899...023

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver dag i en eller annen form. 

Anonymkode: 30693...e1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til middag 1-2 ganger pr uke. I tillegg 1 skive kjøttpålegg pr dag i gjennomsnitt et par ganger i uken.

Ellers spiser jeg mye vegetar og fisk til middag, og mye egg, ost og grønnsaker som pålegg.

Anonymkode: e441f...c33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ofte jeg kan, mat er ikke mat uten kjøtt, eller til nød egg eller fisk.

Anonymkode: 44b2b...453

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noens kjøtt blir det vel nesten hver dag. Enten kjøttet fra en fisk, en fugl eller et pattedyr. En brødskive med leverpostei, en boks makrell i tomat, en skive med egg og kaviar. Middager pleier være mellom 1 og 3 kjøtt-/fiske frie dager i uka.

Anonymkode: b06ce...28c

• Liker 1
Skrevet

Astrologisk er jeg løve. Etter en stund på steppene sør for Sahara har jeg vedkjent at anatomisk er jeg ikke det. Jeg klarte ikke å felle en eneste impala med tennene. Ikke en gang de tregeste. Dette gjør at jeg for tiden er noe ambivalent rundt det å spise kjøtt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri

Anonymkode: ea387...dfd

• Liker 10
Skrevet (endret)

Nesten hver dag i en eller annen form :) kort skinke på skiva, egg og bacon til lunch, kylling i en eller annen form til middag, kjøttdeig i en eller annen form til middag. Ja utvalget er jo så mangt til alle måltider :) 

(ikke alt på samme dag altså, men som regel kjøtt i en eller annen form i et av måltidene til dagen 😅)

Endret av Ariana807
Skrevet

Hver dag. Ikke alltid til middag men noen ganger leverpostei,  salami, kokt skinke.  Vegetar er ikke noe for meg  selv om jeg liker grønnsaker og salat 

• Liker 1
Skrevet

Minimalt.

Skrevet

Aldri.

• Liker 5
Skrevet

Ca en gang i måneden. Er ikke så glad i kjøtt og spiser mest vegetarpizza og fisk og ost. Men det er veldig godt iblant. Norske tradisjonsretter som har kjøtt i seg 👍

Ps. Jeg løy. Spiser bacon ca en gang i uka :vin: pasta, bacon og ost + rødvin. Nam 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri

Anonymkode: cf3a1...b96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hver dag- flere ganger om dagen. 

Anonymkode: d3992...02a

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke rødt kjøtt som pålegg, så til brødmat osv er det eneste kjøttet jeg spiser makrell i tomat en sjelden gang, lobnobs eller tunfisk. 

Til middag har vi minst en vegetarmat, to dager med fisk og så kjøtt en eller to dager. 

Heldigvis er min samboer veldig med på tanken om å redusere kjøttforbruk, selv om han absolutt liker kjøtt best.

personlig kunne jeg gjerne droppet kjøtt helt.

Gjest Plannergirl
Skrevet (endret)

Kanskje en gang i uka eller en gang annenhver uke hvis jeg lager mat hjemme. Spiser kjøtt om jeg får det borte/ er på restaurant eller bestiller take away (skjer ikke så veldig ofte). Når jeg sier kjøtt mener jeg selvfølgelig alt kjøtt inkludert fugl og fisk. 

Endret av Plannergirl
Skrevet

Hver dag, sannsynligvis flere ganger per dag også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...