Gå til innhold

Flirer av ingenting

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ja nå er noe rart med spidey igjen! Hver gang jeg tenker på noe morsomt så ler jeg høyt for meg selv, dette har aldri forekommet før! Dette begynte etter jeg tok kortisonsprøyte i går i min arm, den daua og jeg spurte legen om det var normalt "jaaada vi tok i litt bedøvelse skal du se" men det var da sykt hvor lenge dette skulle vare, armen er ennå neddopet og jeg er lemster i hele kroppen :-? også dette flireroblemet da. Noen andre som har opplevd noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Mulig bedøvelsen gikk for langt opp?

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har ikke tatt noen kortisonsprøyte, men har det samme flireproblemet. Hvis jeg ser noe morsomt på tv eller leser noe morsomt, så ler jeg så høyt at det høres opp i 2.etasje :oops: . Søsteren min, som er nærmeste nabo, vet akkurat når jeg sitter og ser på South Park, for da hører hun at jeg sitter å ler for meg selv :hoho: . Jeg vet ikke... er dette unormalt eller? Er kanskje litt sært å sitte å le for seg selv :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle hatt en sånn sprøyte, da jeg har litt vanskelig for å le høyt! Det høres deilig ut! Le høyt og nyt det! :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror den gikk til hue ja desverre, håper den går ut snart, jeg føler meg helt treig på innsiden men fullfart på utsiden!!! :o

South park ja, det så jeg nettopp og lo HOHOOOO

gud bedre :roll:

Skrevet

har aldri fått kortisonsprøyte, men jeg har gått på kortison, og det er omtrent som å gå på speed(har jeg hørt :ler: ). så da kan du jo tenke selv... :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

å DA forstår jeg mye mer. Så hvor lang tid tar det før det går ut av kroppen? Ikke rart jeg skriver i 100 her i full speed og løper hjem fra skolen istedenfor å gå det her!

Skrevet

vet faktisk ikke hvor lang tid det tar... men da skjønte du jo i alle fall hvorfor aktivitetsnivået stiger rett i været, ikke minst hvorfor humøret blir så himla bra :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...