AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #21 Del Skrevet 11. august 2019 12 timer siden, SupaWoman skrev: Takk. Fant den på skincity til 299, lurer på å bestille den. Blir blank i løpet av 2-3 timer etter at jeg har sminket og pudret meg. Høres kjent ut. Jeg kjøpte den og på Skincity for en stund siden, da de hadde 20%. Hvis du er villig til å vente tipper jeg den kommer på tilbud igjen eller at du får tak i en rabattkode. Ser ut som de rullerer på ulike kampanjer ganske ofte. Anonymkode: 5d86f...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #22 Del Skrevet 11. august 2019 Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica, har prøvd mange dyre merker men jeg kommer alltid tilbake til Dermalogica! Jeg er avhengig av fuktighetskremen intensive mouisture repair, det er den eneste kremen jeg har prøvd som ikke irriterer huden min og som gir meg nok fukt. Er også glad i rensen Essential cleansing solution, den renser huden for all sminke uten å tørke den ut. Daily microfoliant gjør huden supermyk og jevn. Vel verdt prisen synes jeg. Anonymkode: 25978...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå