AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Del Skrevet 9. august 2019 Har hørt mye bra om produktene fra dermalogica og ser at de har stive priser på apoteket. Stemmer det at disse produktene er bra å bruke? Hvis ja, hvilke produkter er verdt å investere i da? Anonymkode: 2442a...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 9. august 2019 #2 Del Skrevet 9. august 2019 De gjør ikke noe som helst for huden min ihvertfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Del Skrevet 9. august 2019 Veldig glad i disse produktene. Har seboreisk hud og har funnet noen favorittprodukter jeg skulle ønske jeg hadde funnet for 15 år siden. Anonymkode: 39dd9...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg er også veldig fornøyd med Dermalogica, men enig i at prisene er stive på apoteket. Det går an å gjøre gode kjøp på nettet hvis du vet hvilke produkter du trenger. Jeg kjøpte nettopp et par Dermalogica-produkter på Bangerhead.no til nesten halv pris av apotekpris. Anonymkode: 5d86f...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Del Skrevet 9. august 2019 Elsker produktene! Har hatt problemhud i over 15 år og forsøkt alt av kremer, tabletter og you name it. Var ok fornøyd med Decleor tidligere, før jeg oppdaget Dermalogica. Har kvisete og tydeligvis fuktfattig hud. Dermalogica sine produkter for fuktfattig hud fiksa både fukt, fjerna kvisene og reduserte porer + opplever mer glød. Er bare lei meg for at jeg ikke oppdaga dette før😁. Anonymkode: 95320...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Del Skrevet 9. august 2019 Dermalogica er super. Er 40 og har tørr, sensitiv hud. Elsker calm water gel. Nydelig og gir MYE fukt. Liker også daily exfoliator. En rens de har er også veldig god, husker ikke navnet i farten....men fuktgivende og tar alt av sminke, også øyesminke. Øyesminkefjerneren deres er forøvrig PYTON. Den svir!!! og tar ikke bort all sminken! Anonymkode: 92add...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august 2019 #7 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har mange av produktene og er heller ikke kjempeimponert. Men nå har jeg ganske fin hud da, har bare problem med veldig fet hud i t-sonen og det er det INGENTING som hjelper mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #8 Del Skrevet 9. august 2019 Er veldig fornøyd med Dermalogica. Brukt i fire år, produkter tilpasset av hudpleier. Aldri behov for hudsminke lengre, huden gløder. 😊 Anonymkode: 1ff2b...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. august 2019 #9 Del Skrevet 10. august 2019 De holder huden stabil for meg, men fikser ingen problemer (kviser, grov hud og porer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Del Skrevet 10. august 2019 16 timer siden, SupaWoman skrev: Jeg har mange av produktene og er heller ikke kjempeimponert. Men nå har jeg ganske fin hud da, har bare problem med veldig fet hud i t-sonen og det er det INGENTING som hjelper mot. Beklager en liten avsporing, men har slitt med det samme som deg. Hatt fet t-sone hele mitt voksne liv og først nå funnet et produkt som fungerer. Paula's Choice Shine Stopper. Litt stiv pris, men veldig drøy. Anonymkode: 5d86f...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 10. august 2019 #11 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg har prøvd noen ulike produkter, og er ikke imponert. Har derimot super effekt av La Roche-Posay, bruker ulike rensemidler/makeup-fjerner, håndkrem, dagkrem og krem for utslett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #12 Del Skrevet 10. august 2019 Lukter de produktene noe? Er fryktelig sensitiv for lukt, særlig på kremer som man smører såpass nær nesen som man jo gjør med ansiktskremer. Anonymkode: b7f93...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #13 Del Skrevet 10. august 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lukter de produktene noe? Er fryktelig sensitiv for lukt, særlig på kremer som man smører såpass nær nesen som man jo gjør med ansiktskremer. Anonymkode: b7f93...613 Kan kun svare for Dermalogica sin Medibac-serie for voksenakne. Denne inneholder aktive ingredienser som salisylsyre, og er uten kunstig duft. Lukter derfor noe "medisinsk". Anonymkode: 5d86f...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #14 Del Skrevet 10. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Øyesminkefjerneren deres er forøvrig PYTON. Den svir!!! og tar ikke bort all sminken! Skjønner ikke hva de tenkte på her. Den er faktisk så ille at jeg måtte bare kaste den. Verste sminkefjerneren jeg har prøvd. Men de har en olje til å rense ansiktet med som tar alt. Anonymkode: 39dd9...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #15 Del Skrevet 10. august 2019 Ser at du ts spør om hvilke produkter som er bra. Ville anbefalt deg å ta en test på Skincity.no, som fører Dermalogica. Eventuelt hudanalyse hos Vitus apotek som også har Dermalogica. Hva som er et bra produkt spørs helt på hva slags hud du har og hva den trenger Anonymkode: 5d86f...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #16 Del Skrevet 10. august 2019 Min aller beste fuktighetskrem er fra Dermalogica - Intensive Moisture Balance. Jeg er superkresen på lukt og konsistens (synes mange kremer ruller på huden eller ikke trekker inn skikkelig), men denne er gull! Sikkert brukt den fast i 15 år. Er i slutten av 40-årene, tørr hud, ingen hudproblemer utover det. Anonymkode: 98602...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 10. august 2019 #17 Del Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min aller beste fuktighetskrem er fra Dermalogica - Intensive Moisture Balance. Jeg er superkresen på lukt og konsistens (synes mange kremer ruller på huden eller ikke trekker inn skikkelig), men denne er gull! Sikkert brukt den fast i 15 år. Er i slutten av 40-årene, tørr hud, ingen hudproblemer utover det. Anonymkode: 98602...d78 Enig. Elsker også denne. Dyr, en drøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #18 Del Skrevet 10. august 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan kun svare for Dermalogica sin Medibac-serie for voksenakne. Denne inneholder aktive ingredienser som salisylsyre, og er uten kunstig duft. Lukter derfor noe "medisinsk". Anonymkode: 5d86f...37a Herlig. Takk for svar. 😀 Anonymkode: b7f93...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #19 Del Skrevet 10. august 2019 1 time siden, exictence skrev: Enig. Elsker også denne. Dyr, en drøy Kjøper den på Blivakker. De har rabatt i utgangspunktet, og av og til supertilbud. Jepp, den er drøy. 100 ml til ca 500 kr er innafor, synes jeg. Anonymkode: 98602...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. august 2019 #20 Del Skrevet 10. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager en liten avsporing, men har slitt med det samme som deg. Hatt fet t-sone hele mitt voksne liv og først nå funnet et produkt som fungerer. Paula's Choice Shine Stopper. Litt stiv pris, men veldig drøy. Anonymkode: 5d86f...37a Takk. Fant den på skincity til 299, lurer på å bestille den. Blir blank i løpet av 2-3 timer etter at jeg har sminket og pudret meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå