Algecira Skrevet 2. september 2019 #61 Del Skrevet 2. september 2019 På 10.8.2019 den 9.12, AnonymBruker skrev: Enig. Får vondt i hodet av det. Kom mellom to skravlebøtter dynket i parfyme på mølla en gang. Skal sies at jeg var der først. De kom opp på hver sin side. De stinket, og snakket unormalt høyt. Jeg tenkte, æsj, dette orker jeg ikke. Heldigvis hadde jeg en fis på lager. Vanligvis ville jeg holdt meg, men denne gangen slapp jeg den med vilje. Den lagde mye lyd, og det var bra, for den luktet ikke. Men den var nok til å bli kvitt begge kjerringene, så jeg kunne fullføre kondisjonsbiten i fred. De forsvant nesten med en gang 😈 er kvinne selv. (Var 18 eller 19 da jeg gjorde dette) Anonymkode: cc473...85a Genialt! Jeg haater skravlebøtter på treningssenteret. Irriterende. Virker som om de har kjempegod tid. Burde vært en selvfølge at er man på treningsstudioet så er man der for å trene. Å småtråkke litt på sykkelen mens man har sneglefart og skravler teller ikke. Heller ikke å ta ett sett med situps mens man skravler med vennina si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #62 Del Skrevet 2. september 2019 På vår gym er der kun ett knebøystativ. Er superirriterende når folk bruker det til markløft, hipthrust etc. Slike ting kan de gjøre andre steder. Ok at folk har med telefon til musikk eller filme seg selv, men når noen filmer hverandre og jeg ser at jeg blir med i bakgrunnen, så synes jeg det er utidig! Rydd etter deg; legg utstyr på plass så andre slipper løpe rundt å lete etter ting. Anonymkode: 79ec7...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #63 Del Skrevet 2. september 2019 På 11.8.2019 den 17.46, AnonymBruker skrev: Går alltid med sokker - gidder ikke kjøpe løftesko til 2000 kr for å ha god kontakt med underlaget. Dessuten - hvis DU går med sko, hvorfor skulle det plage deg i det hele tatt? Går så klart aldri barbeint. Anonymkode: 49260...7f8 Må jo ikke være løftesko....som forøvrig ikke må koste 2000,- Vanlige joggesko, studiosko, innesko fungerer fint. Sokker er også ok, synes jeg. Barbeint er ikke ok: om alle skulle gå barbeint med fotsvette, sopp, vorter....ææææsj! Særlig siden det i enkelte soner på gymmen er en type tynne vegg-til-vegg tepper som ikke kan vaskes... Anonymkode: 79ec7...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 2. september 2019 #64 Del Skrevet 2. september 2019 Det burde være unødvendig å si, men: - Ikke shave legger og det som mer intimt er, på senteret - Naken i garderoben er lov, men det fint om du tar på truse før du bøyer deg eller før du setter deg på benken. - Mange garderober er trange, så vær effektiv og do what you have to do. Samtalen med venninna, mellommåltidet eller knotting på telefonen kan du ta hjemme eller i resepsjonsområdet hvis det er sånt der. Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #65 Del Skrevet 2. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Må jo ikke være løftesko....som forøvrig ikke må koste 2000,- Vanlige joggesko, studiosko, innesko fungerer fint. Sokker er også ok, synes jeg. Barbeint er ikke ok: om alle skulle gå barbeint med fotsvette, sopp, vorter....ææææsj! Særlig siden det i enkelte soner på gymmen er en type tynne vegg-til-vegg tepper som ikke kan vaskes... Anonymkode: 79ec7...326 Har allerede sagt jeg aldri går barbeint, men med sokker, så vet ikke helt hvorfor du siterer meg. Hvilke sko som funker kommer så klart an på hva man gjør, men joggesko går faktisk ikke bra med tunge knebøy og utfall, nei. God stabilitet er viktig, noe sko med demping ikke bidrar til; tvert i mot. Anonymkode: 49260...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå