AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Kan en annen få bulletten du har på appen? Ei venninne kjøpte ukesbillett, men hun skal ikke være i Oslo fra i dag så hun trenger den ikke. Er det slik at jeg på noen måte kan skrive ut hennes billett? Om jeg får nr på billetten? Anonymkode: 6c321...671
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Dessverre ikke. Og derfor bruker bruker jeg ikke appen til noe annet enn enkeltbilletter. Anonymkode: 86767...f67
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Hvis du har appen kan hun overføre billetten fra sin app til din app. https://ruter.no/fa-hjelp/overfore-billetter/ Anonymkode: 643cb...ceb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Takk, men jeg forstod det slik at dette gjelder bare dersom man mister mobilen sin? Man må vel logge inn via hennes konto? For det står ikke noe sted at man kan overføre billetten til andre., Anonymkode: 6c321...671
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har appen kan hun overføre billetten fra sin app til din app. https://ruter.no/fa-hjelp/overfore-billetter/ Anonymkode: 643cb...ceb Det er ikke slik det fungerer. Dette gjelder bare dersom en bruker må flytte sin egen billett. Man kan ikke flytte mellom forskjellige kontoer. Anonymkode: 86767...f67
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik det fungerer. Dette gjelder bare dersom en bruker må flytte sin egen billett. Man kan ikke flytte mellom forskjellige kontoer. Anonymkode: 86767...f67 Hvorfor ikke? Det kan man jo med papirbilletter. Anonymkode: 640cb...039 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Det kan man jo med papirbilletter. Anonymkode: 640cb...039 Det får du spørre Ruter om. Det var jo en app på markedet for ikke lenge siden som lot folk dele billettene sine, men den ble stoppet av Ruter. De har sikkert et slags argument, men jeg vet ikke hvor godt det kan være, nettopp av den grunnen du peker på. Anonymkode: 86767...f67
Gjest Optimo Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 Om man kunne dele billetter sånn hadde det holdt med en periodebillett for en hel vennegjeng. Bare å sende billetten hit og dit som det passer. Det hadde vært brukervennlig men Ruter hadde tapt en formue i billettinntekter. De kunne eventuelt gjort billettene dyrere for å veie opp.. Egentlig er det greit som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå