Gå til innhold

Vaskemaskin -råd!

Cherie

Anbefalte innlegg

Vaskemaskinen min gikk heden i går og siden den er gammel og har kun 800 som topphastighet på sentrifugen... ser jeg ikke noen vits i å reparere den.

Jeg står derfor på terskelen til vaskemaskinkjøp. Jeg har aldri gjort dette før da jeg fikk den første.

Noen som har noen råd til en jeg kan kjøpe. Vil ha det billig, men bra.

En ting til... skal man ha luke oppå eller foran på vaskemaskinen? fordeler ulemper....

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er en fordel at luka er foran jeg

har prøvd begge deler..

(det blir så mye å rydde av toppen av maskinen hver gang jeg skal vaske klær dersom den har åpning på toppen :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Og sats på minimum 1400 omdreininger når det gjelder sentrifugen, du sparer mye tørketid på dette!

Jeg har dør foran på vaskemaskinen, både fordi jeg synes det er enklest og fordi jeg har tørketrommel oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør foran er et must, tenk på all den plassen man går glipp av om den er på toppen!

Jeg er kjempefornøyd med min Siemens-vaskemaskin, de er vel de beste av de "billige" maskinene, mens AEG er flaggskipet hvis man har mye penger.

Siemens ruler! Aldri ødelagt et plagg, og aldri en flekk på nyvaskede klær. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør foran er et must, tenk på all den plassen man går glipp av om den er på toppen!

Jeg er kjempefornøyd med min Siemens-vaskemaskin, de er vel de beste av de "billige" maskinene, mens AEG er flaggskipet hvis man har mye penger.

Siemens ruler! Aldri ødelagt et plagg, og aldri en flekk på nyvaskede klær. :-)

Veldig enig.

Men ser på Miele som flaggskipet da. Ingen over, ingen ved sidenav hva kvalitet gjelder :)

Ellers er AEG bra, og tyskproduserte Siemens/bosch (samme produktene, 2 merkenavn).

Vill nok gått for en av de. For du må tenke sånn nå at når du kjøper maskin kjøper du noe for å ha i mange år og da lønner det seg å legge litt penger i det om man har råd til det.

detteer jo utrolig bra pris på denne maskinen. Tysk AEG til 4000,- er bra altså. Så skal du ikke legge mer penger i det så ta den.

Mulig prisen bare gjelder bestilling på nett, men da er det jo bare å gjøre det :)

Det er nok en litt enklere utgave enn de andre AEG ene ved at det er mindre justeringer på senterifuga.

Dennehar jeg. Love it! :ler:

God plass, bra display. Kan dessuten velge når jeg vil tøyet skal være ferdig. Til hvilket klokkeslett og så er den det :) Det er genialt om man setter klart på kvelden og har det ferdig på ettermiddagen dagen etterpå.

Detteer en bra Bosch maskin lagd i Polen.

Dette en bra Siemens :)

Og billigere enn den AEG MÅ du ikke kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd.... fått noe å tygge på...

Vel vel ... hjem tl mor med vask .... mens jeg tenker ...OG venter på lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd.... fått noe å tygge på...

Vel vel ... hjem tl mor med vask .... mens jeg tenker ...OG venter på lønn

Tygg og tenk ;)

Det er en investering for mange år fremover så tenking er viktig :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøpte Asko vaskemaskin og tørketrommel (husker ikke hva mer det het, men det var svindyrt). Fikk et meget bra tilbud. Det lønner seg å kjøpe flere ting samlet. Syns det er veldig viktig at det er god sentifugering i vaskemaskinen. Har enda ikke fått prøvd den nye investeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...