Gå til innhold

Har du hatt noen skumle opplevelser med barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som fikk deg til å lure på om der var helt riktig skrudd sammen? Litt som ungen i We need to talk about Kevin? 

Anonymkode: de9ea...c4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et søskenpar drepte et pinnsvin med kniv, skar ut invollene og la de i naboens postkasse. De er narkomane som voksne, han er nazist har jeg hørt.

Søskenbarnet mitt var voldelig og uforutsigbar, angrep min bror med en gaffel, de var vel rundt 4-5 år begge 2. Bror slapp unna med sårstriper over og under øyet. Han er en stødig og grei voksen, men veldig kald og uempatisk, tror aldri jeg har hørt han le genuint.

Nabogutten var også uforutsigbart voldelig, slo hull i hodet på ei med hammer så hun måtte sy, blindet meg nesten med sprettert så jeg lå på sykehus i 5 dager og ikke fikk gå på skolen på en mnd etterpå (flere komplikasjoner som følge av en simpel ert i øyet). Han er en OK voksen såvidt jeg vet, men virker dum som et brød, type trailersjåfør som trøkker i seg pølser selv om legen sa han har diabetes 2.

Sitat fra eks-vennines stesønn: hvis jeg dreper lillebror med kniv så blir jeg lei meg så kan dere kjøpe presang til meg. En stakkars gutt som er utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet mellom skilte foreldre som bare krangler og en stemor som hater han. Barnet er fremdeles lite.

Anonymkode: 2b444...e6e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt som 3 åring våknet og sa at han hadde "dødd" under isen og at vi ( jeg og pappen) hadde grått og vært så lei oss.. 😳 Han har sagt at han ser noen små mørke "skyggefolk" danse og hoppe rundt meg. Og at han ser en skygge sitte i sofaen på rommet hans.  

Han har også drømt om bamser som har skjært seg i halsen. Skikkelig grusomme greier.. :(

Anonymkode: 31363...c8c

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Barnet mitt som 3 åring våknet og sa at han hadde "dødd" under isen og at vi ( jeg og pappen) hadde grått og vært så lei oss.. 😳 Han har sagt at han ser noen små mørke "skyggefolk" danse og hoppe rundt meg. Og at han ser en skygge sitte i sofaen på rommet hans.  

Han har også drømt om bamser som har skjært seg i halsen. Skikkelig grusomme greier.. :(

Uff, stakkars liten, utrolig hva de små hodene koker ihop av og til! 

Storebroren min var to år da han fortalte mamma at oldefar stod i stua. Mamma ble litt paff, siden oldefar var død, og sa  "Åja, da får du følge han ut da", og broren min tok noe usynlig i hånden og ruslet ut av stua. Tror hun var ganske blek da :ler: 

Anonymkode: de9ea...c4c

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Et barn som gikk i barnehagen der jeg jobber for en del år siden, sa engang til meg at det bodde en som var ond inne i ham, og at det var han som fikk ham til å gjøre slemme ting. Denne ungen kunne dytte, slå og sparke andre barn helt uprovosert, ødelegge ting andre hadde laget og lignende. Det var nokså creepy. 

Anonymkode: fc1e6...8fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

🙈

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres for sprøtt ut til at det bare skulle være noe han selv har kokt ihop? Hva tenker dere foreldre om dette?

Anonymkode: da807...57f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres for sprøtt ut til at det bare skulle være noe han selv har kokt ihop? Hva tenker dere foreldre om dette?

Anonymkode: da807...57f

Mannen min tenker at det er oppspinn så klart. Jeg vet ikke. Drømmer mye selv, og har hatt syner og sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Guttungen her (5 år nå) har og helt syke drømmer i blant. Har våknet hysterisk midt på natten og sagt han drømte at han ble låst inne i en bil og noen dytta den ut i vannet slik at han drukna. Fått gjenfortalt mange detaljerte drømmer om døden.

Vi har nettopp flytta, men forrige bosted snakka han mye om en mann på rommet sitt (fra han var to år ish), beskrev hvordan mannen så ut, hvilke lyder han lagde osv. Nå etter flytting sa han det var deilig å ikke ha mannen på rommet sitt lengre. Han sov -aldri- godt i den leiligheten og lekte sjelden alene på rommet sitt.

Han er veldig sensitiv og «var» for ting, akkurat som mora. Men opplever han aldri som aggressiv, utagerende eller ubehagelig på noe vis da.

Anonymkode: 4008b...a9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kamerat som barn som elsket lukten av promp, både sin egen og andres. Creepy synes jeg. 

Anonymkode: 5bf7e...241

AnonymBruker
Skrevet

Var på tur med en haug med barn med jobben. De hadde med pennaler, og hu ene drev og klipte i gresset med saks. Spurte om hun kunne klippe håret mitt, og jeg sa nei. Da sier hun: «hvis du ikke lar meg klippe håret ditt, må du bli med meg ut i skogen og kle deg naken» 

Anonymkode: 76443...cc3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært veldig var på forgjengere (vardøger). Kunne si til mine foreldre at nå kommer snart Bestefar ( kunne også være flere andre), fordi jeg hørte de 10-15 min før de kom. Tror mine foreldre syntes dette var ganske creepy. Det stemte alltid.

Anonymkode: e1a84...417

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eg har arbeida i barnehage i årevis. For mange år sidan var det eit barn som tok ein svær stein og dælja den svært hardt i bakhovudet på eit anna barn, blodet rant.

Eg snakka med barnet i garderoben rett etterpå, eg spurte rolig men strengt "kva tenkte du på når du gjorde det?". Det som barnet svarte var "Eg ville sjå kva som var på innsida av hovudet".

Eg håper at det "berre" var eit infall.

Anonymkode: a26e4...d24

• Liker 7
Skrevet

I barnehagen var det en gutt som slo meg i hodet med en planke, og jeg ble mobbet hele barneskolen. Så har igrunn vokst opp med at de fleste barn er skumle.

Anonymkode: 70814...4be

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et søskenpar drepte et pinnsvin med kniv, skar ut invollene og la de i naboens postkasse. De er narkomane som voksne, han er nazist har jeg hørt.

Søskenbarnet mitt var voldelig og uforutsigbar, angrep min bror med en gaffel, de var vel rundt 4-5 år begge 2. Bror slapp unna med sårstriper over og under øyet. Han er en stødig og grei voksen, men veldig kald og uempatisk, tror aldri jeg har hørt han le genuint.

Nabogutten var også uforutsigbart voldelig, slo hull i hodet på ei med hammer så hun måtte sy, blindet meg nesten med sprettert så jeg lå på sykehus i 5 dager og ikke fikk gå på skolen på en mnd etterpå (flere komplikasjoner som følge av en simpel ert i øyet). Han er en OK voksen såvidt jeg vet, men virker dum som et brød, type trailersjåfør som trøkker i seg pølser selv om legen sa han har diabetes 2.

Sitat fra eks-vennines stesønn: hvis jeg dreper lillebror med kniv så blir jeg lei meg så kan dere kjøpe presang til meg. En stakkars gutt som er utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet mellom skilte foreldre som bare krangler og en stemor som hater han. Barnet er fremdeles lite.

Anonymkode: 2b444...e6e

Småunger kan jo finne på å si hva som helst, de skjønner ikke hva å drepe betyr. Den ene tanteungen min sa en gang til faren sin noe sånt som at "Hvis jeg ikke får en fin kake til bursdagen min så dreper jeg deg." Tror hun var rundt fem år, hun hadde sikkert hørt uttrykket med å drepe et eller annet sted.

Anonymkode: ecd1f...eb6

Skrevet

Da jeg var liten, hørte jeg at en gutt hadde skåret hodet av en kattunge. Tror faktisk det var sant, for jeg hørte at han sa til en jente at han nok ikke skulle ha gjort det. Han må ha vært ca 10 år på den tiden og kom fra et tilsynelatende godt hjem. Har lurt i ettertid på hva som var greia der. Om han er psykopat eller noe.

Anonymkode: ecd1f...eb6

Skrevet

Min sønn snakket om en gammel dame på rommet da han var to, mange småfolk pluss en høg person på rommet sitt da han var 9. I trappen der fikk han aldri fred, for de gikk bak han der hele tiden. 

Har flyttet litt i mellomtiden, og andre steder har han aldri nevnt noe sånt, og de plassene var han aldri på rommet sitt, selv ikke med meg. Sov i senga med meg begge de husene. Har vært alene med han, så det var jo greit.

Anonymkode: d6c4f...f0a

Skrevet

Min fetter "så" vår bestefar i gangen hvor de bodde. Det var en generasjonsbolig. Min fetter, og jeg, ble født etter at vår bestefar døde. Jeg sov over hos min tante og onkel, hans foreldre. Jeg våknet tidlig og gikk i gangen til kjøkkenet for å ta ett glass vann. Jeg var 9 år. I gangen ble jeg stoppet av noe. Jeg kunne ikke gå forbi det noe. Noe stoppet meg. Like etterpå gikk brannalarmen. Det brant på kjøkkenet.  Huset brant nesten ned før brannvesenet kom. Heldigvis ingen personskadde. Noe ville ikke at jeg skulle gå på kjøkkenet. 

Anonymkode: 32aef...873

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min fetter "så" vår bestefar i gangen hvor de bodde. Det var en generasjonsbolig. Min fetter, og jeg, ble født etter at vår bestefar døde. Jeg sov over hos min tante og onkel, hans foreldre. Jeg våknet tidlig og gikk i gangen til kjøkkenet for å ta ett glass vann. Jeg var 9 år. I gangen ble jeg stoppet av noe. Jeg kunne ikke gå forbi det noe. Noe stoppet meg. Like etterpå gikk brannalarmen. Det brant på kjøkkenet.  Huset brant nesten ned før brannvesenet kom. Heldigvis ingen personskadde. Noe ville ikke at jeg skulle gå på kjøkkenet. 

Anonymkode: 32aef...873

Livlige fantasier du har :)

Anonymkode: 81dac...859

• Liker 1
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Jeg opbserverte et barn på bussens om satte øynene i en eldre dame og sa: pappa kommer til å drepe deg... Jeg ble veldig sjokkert, og moren skyssa barnet unna. Damen som hørte det satt seg ned et øyeblikk. Håper denne ungen fikk oppfølging, jeg kjente ingen av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...