AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Jeg har måtte berøre nav. Og i sammenheng der jeg har måtte kontakte dem, så sitter jeg igjen med at det er ikke service du opplever der. Personlig ville jeg ansatt mennesker der som har bakgrunn fra restaurantbransje, der mennesker yter service ovenfor mennesker. Er det på tide at vi befolkningen kan få velge hvem vi ønsker skal jobbe i nav systemet slik at vi kan forvente en service som befolkningen egentlig fortjener. Hvis nav var en restaurant på grunnlag av hvilke service jeg har fått der, så velger jeg ikke gi terningkast, men stryk. Anonymkode: 30c2b...2c2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Siden vi takket være massemigrasjon har et stadig økende antall fattige som skal ha penger og tjenester fra dem blir det naturligvis mindre tid til hver enkelt. Anonymkode: baf84...2a7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Jeg har de siste årene alltid bare møtt veldig hyggelige menneske på nav, så dette varierer nok veldig. Anonymkode: 85b4a...f91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå