Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om folk som servere Toro gryterett i 50 års selskap. Er ikke det litt snevert ?

Anonymkode: 42b05...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvordan selskapet er. Er det et "enkelt" familie-selskap er det helt ok. Er det en stor fest får folk ha delte meninger. Toro har mange gode gryteretter, og det er jo opp til arrangørene hvordan de ønsker å lage maten. De valgte det kanskje på den måten for letthetens skyld

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det viktigste at man er der for å feire den som fyller år? 

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Millimani skrev:

Kommer an på hvordan selskapet er. Er det et "enkelt" familie-selskap er det helt ok. Er det en stor fest får folk ha delte meninger. Toro har mange gode gryteretter, og det er jo opp til arrangørene hvordan de ønsker å lage maten. De valgte det kanskje på den måten for letthetens skyld

Det var ett stort selskap, med kleskode mørk dress, leid flott lokale, taler og diverse annet.

AnonymBruker
Skrevet

Snevert?

Anonymkode: dcf45...fba

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at disse folka sikkert er fine normale mennesker 😅

Anonymkode: 8a8d7...9db

• Liker 7
Skrevet

Jeg syntes det er helt ok hvis listen er satt på et uhøytidelig nivå, men i dette tilfellet hvor mørk dress er kleskoden, så hadde jeg forventet litt mer enn toro gryterett. En fest på det lokale samfunnshuset hvor folk tar med alkohol selv og det ikke er kleskode, er det helt innafor. 

• Liker 6
Skrevet

Det er da opp til enhver hva man vil servere i selskapet sitt!  Spiller det en stor rolle? 

• Liker 8
Skrevet

Har fått servert sånn gryterett meg kjøtt. Tror det var viltgryte. Den var god. Syns det er greit. Hadde ikke klaget på det. Var stemningen god, så er det det viktigste. 

• Liker 2
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mye mindre. 
Orker ikke bruke energi på å klage på lettvint/enkel/billig mat, fokuserer heller på jubilanten og festen. 

Man får servere det man selv vil, og så kan man heller droppe invitere de som ikke synes det er bra nok. 

• Liker 6
Skrevet

Gjester får ta det de får servert. Ikke forvent for mye! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her var vel du som er snever, TS. Kan være at jubilanten liker best Toro gryteretter da.

Anonymkode: 3c9a5...9e8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Praktisk og greit. Om de også serverte drikke. Men måtte man ha med eget drikke, hadde jeg tenkt de slet litt økonomisk men likevel ønsket en fest. 

Anonymkode: d378a...8b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Praktisk og greit. Om de også serverte drikke. Men måtte man ha med eget drikke, hadde jeg tenkt de slet litt økonomisk men likevel ønsket en fest. 

Anonymkode: d378a...8b4

Fikk drikke, men bare saft og vann,

Skrevet

Jeg ville lagt litt mer i maten, men hva andre velger å  gjøre får være opp til dem

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk drikke, men bare saft og vann,

Ja, særlig. 

Anonymkode: de639...b19

• Liker 5
Skrevet

Jeg forventer at serveringen til en viss grad står til resten av selskapet. I en formell setting med kleskode mørk dress vil gryterett fra pose være full kræsj - jeg ville antatt at det var en kriseløsning i siste liten som følge av en eller annet katastrofe på kjøkkenet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, særlig. 

Anonymkode: de639...b19

Du får tro hva du vil

Skrevet

50-års lag hvor det blir servert Toro gryterett og saft/vann. 

Det hadde jeg ikke giddet å bruke en lørdagskveld til gitt. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...