Gå til innhold

Hvordan var din første gang? (Sex)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte vi kunne ha en tråd der vi deler erfaringer om første gangen, hva dere ville gjort annerledes, hvordan det føltes, om det var vondt, erfaringer i forkant og etterkant, hvordan det skjedde osv. Morsomt å høre forskjellige erfaringer, og fint å vite for de her inne som tenker på å ha sin første gang snart :)

Skriv gjerne kjønn, og alderen da dere debuterte.

Anonymkode: 013e6...ca3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var 16 år, og var sammen med ei jente som var 18. Hun hadde hatt sex før. Vi var småfulle, og jeg fikk lurt den inn i ca 10 sekunder før jeg kom. Brukte ikke kondom, og hun ble nesten 10 dager forsinka med mensen. Så neste gang var det kondom. Det var ikke all verden til nytelse for henne i alle fall😉 selv var jeg mest opptatt av å ikke komme med en gang. Noe som gikk veldig dårlig 😝

Anonymkode: 39380...f0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gikk fint, litt ondt, men gikk fort over. Var 17, dame. 

Anonymkode: 18799...e22

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og klarte ikke få utløsning. Brukte kondom og kjente egentlig veldig lite. Endte med at jeg la meg ned for å runke mens dama koste med øret mitt(det liker jeg). 

Anonymkode: 876d5...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, var 18. 

Han var 3-4 år eldre og vi var kjærester. Han var godt utstyrt, så vi måtte jobbe en del for å få det til. Jeg husker ikke så mye annet enn at jeg var fornøyd med å 'få det gjort'. Det var ikke spesielt vondt, men heller ikke spesielt godt. :) 

Anonymkode: 84d00...91b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne å hadde sex første gang noen måneder før jeg ble 19 med en mann på 21. Jeg hadde sett for meg at det skulle være anerledes, bedre altså. Men så var det første gangen hans også. Hadde også hørt at det skulle bli vondt, eller at man kunne blø så var litt redd for det, men var ingen av delene :)

Vi hadde datet i noen måneder og dro på helgetur sammen, og da passet det seg bare sånn at vi hadde sex 😛

Nå har jeg og mannen min vært sammen i 7 år og har et barn sammen og har aldri hatt sex med noen andre. 

Anonymkode: ff2e3...997

• Liker 5
Gjest Solkremen
Skrevet (endret)

Var 14 år og hadde sex med storebroren til en klassekamerat. Han var 17. Det var kleint, og jeg var glad for at han kom innen 2 minutter🤷🏻‍♀️ Var ikke noe vondt. 

Endret av Solkremen
Skrevet

Vi var vel 22 begge to uten erfaring fra før, hadde varmet opp litt lite, så hun var ikke klar, på med kondom men fikk den ikke inn... Endte opp med å fingre henne til orgasme, uten at jeg fikk noe. Vi burde nok ha snakket mer sammen først, men var litt kleint å komme inn på temaet. Godt det er over 25 år siden, har hatt mye bra sex siden den gang  😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Solkremen skrev:

Var 14 år og hadde sex med storebroren til en klassekamerat. Han var 17. Det var kleint, og jeg var glad for at han kom innen 2 minutter🤷🏻‍♀️ Var ikke noe vondt. 

Haha, ja disse storebrødrene i den alderen.  Knapt 14 på toalettet med venninnas 19-årige storebror, på en hjemmefest hos henne. Kleint, ja.  Herregud.......

Anonymkode: 5ccab...848

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 16 år og skjedde på fest. Kan ikke huske om det gjorde vondt.. 

Anonymkode: 34533...4dd

AnonymBruker
Skrevet

Var 14 og kjæresten det samme. Var litt vondt, ikke så veldig godt, men samtidig litt romantisk. Varte vel to-tre minutter før han kom. 

Ble bedre senere....

Anonymkode: ef11b...faf

Gjest Krampus
Skrevet

Er kvinne

Jeg var 15 med kjæresten på 18, var kjempekjedelig. Varte ca 10 minutter. Da kom han og jeg dro hjem. Var ikke vondt, eller ekkelt eller ubehagelig, bare kjedelig. Tror jeg hadde for høye forventninger. Jeg forventet bløtkake men fikk tørr kjeks liksom. 

Første gang med en jente var jeg 21 og det var kjempefint. Var et edru ons og akkurat sånn jeg hadde håpet det ville være. 

AnonymBruker
Skrevet

Var 17.Hadde sex med en jeg var forelska i,og det utnyttet han.Han kom sånn halvveis inni meg,og stakk med en gang,så det var mer røm og tøm. Egentlig så var det vel en slags voldtekt siden jeg lå og holdt på buksa mi og ikke var klar for sex.

Anonymkode: b396d...da4

Skrevet

Jeg var 18, han var 18 og erfaren. Men han fikk den ikke inn. Gjorde ALTFOR vondt

Skrevet

"Fikk bare tørr kjeks", ja du beskriver det ganske godt sånn som jeg følte det.  15år, i baksetet på en Volvo 740 med en 19-åring.   Sååå stolt over å bli sett av de tøffe gutta med bil liksom.  Var bare kjedelig og kleint.  Men misunnelsen fra jentegjengen veide liksom opp mot det meste   :klaske: :fnise: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var 14 og ikke sammen med fyren, men han var og er en god venn. Var egentlig ganske fint og bra, men i ettertid syns jeg det var kleint😂 

Anonymkode: c8662...ffb

Gjest Krampus
Skrevet
2 minutter siden, bullehurk skrev:

"Fikk bare tørr kjeks", ja du beskriver det ganske godt sånn som jeg følte det.  15år, i baksetet på en Volvo 740 med en 19-åring.   Sååå stolt over å bli sett av de tøffe gutta med bil liksom.  Var bare kjedelig og kleint.  Men misunnelsen fra jentegjengen veide liksom opp mot det meste   :klaske: :fnise: 

Det var derfor jeg gjorde det også. Det var ikke det at jeg ikke var klar, jeg var klar nok, angrer ikke og har aldri følt det var dumt og feil. Men jeg gjorde det fordi det var "på tide" for det var status å ha ligget. Og jeg var klar for litt status. 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Var en veldig fin opplevelse. En sommerdate som naturlig gikk den retningen når solen gikk ned. Sa aldri noe om at jeg ikke hadde hatt sex før, for jeg var såpass kjent med meg selv at jeg ikke så vitsen. Fulgte flyten og det ble bra.

Anonymkode: f1e87...7b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke selve sexen. Ikke fordi jeg var full, men fordi jeg har ekstremt dårlig hukommelse. Regner ikke med at den var spesielt god da vi begge var jomfruer. Jeg hadde nettop blitt 16 og meg og min daværende kjæreste var på Havanna badeland. Etter vi hadde badet ferdig sporte han om vi ikke skulle skifte sammen. Hadde min første sex opplevelse på gulvet, oppå klærne våre i garderoben med folk som gikk utenfor 🤪

Anonymkode: 98890...71c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var 16, med en litt eldre fyr jeg var forelsket i som kalte meg hore mens jeg kledde på meg etterpå. Trygt å si det ikke var en hyggelig første gang.. i det minste var det ikke veldig vondt. 

Anonymkode: 5a57c...52e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...