AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Siden vennina mi fikk et seriøs forhold har hun begynt å ta med typen sin hver gang vi skal møtes, noe som har gjort jeg ikke liker å møte hun lenger. han bor hos henne å hun tar han med som en koffert hver gang, syntes det er teit. jeg møtte hun en gang med han, men følte på en måte ikke det var det samme. Har spurt hun kommer han å, så sier hun alltid ja er alene med han så blir vanskelig. andre som har opplevd noe lignende? Frekkt å si dirkete «kan du ikke møte uten han en dag»? Anonymkode: 180b9...cb7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Venter bare til de slår opp liksom.. Anonymkode: 180b9...cb7
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Skjedde meg også, jeg begynte å fleipe med at hun tok med seg støttekontakten sin for å treffe venninnene (flere kom og klaget på det samme) og hun tok etterhvert et hint.
Gjest Lama_Drama Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Du har møtt han en gang og er allerede lei av fyren? God venninne du.
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 31 minutter siden, Lama_Drama skrev: Du har møtt han en gang og er allerede lei av fyren? God venninne du. Handler ikke om det, handler om at man vil treffe venninna si og fyren hennes har ingenting med vennskapet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 Vi har ei venninne som er sånn. Vi inviterte til til jentekveld, jentevors etc, men han fortsatte å dukke opp. Så til slutt ble visst ikke hun invitert på sånne ting heller... Trist det ble sånn, men stemningen blir jo en helt annen med en kjæreste til stede. Og hun valgte jo selv å dra han med. Anonymkode: 430a7...609 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 Min venninne i tenårene gjorde dette- og det ble ikke det samme siden hun endret seg veldig etter hun ble med han-nå 30 år senere er de fremdeles sammen- og jeg kan telle på en hånd de gangene hun og jeg har truffet hverandre. Vennskapet ble aldri det samme lenger. Det har mye med persnlighet og kjemi og gjøre også og denne mannen var veldig vidt fra slik hennes og min personlighet var. Vel jeg har da andre venninner og også par som min mann og jeg omgåes som det stemmer bedre med-slik er det bare. En annen innfallsvinkel. Ettersom tiden gikk fikk jeg kjæreste og giftet meg. Vi har vært godt gift i mer enn 20 år. For et år siden ble en av kompisenene hans singel. Nå prøver plutselig denne kompisen å kuppe mannen minDvs ber han indirekte late litt som han er i samme båt som han slik at han kompisen ikke skal føle seg så alene. Plutselig ringer og piper kompisen til alle døgnets tider. DET er heller ikke noe greit kan jeg si.Og det handler ikke om at min mann ikke kan treffe sin kompis alene men det blir rett og slett for mye. Ofte henger jeg meg på og dette misliker selvsagt kompisen for da blir han 5 hjul på vogna. Til pass tenker jeg når han prøver å påvirke min mann. Min mann har også andre skikkelige kompiser som er godt gift som han treffer alene som ikke holder på slik. Ville bare påpeke at det finnes mange aspekter. Anonymkode: bbc61...640 7
antonie Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 Det går jo an å si i fra, uten å være frekk? "Du, lyst til å gå ut å spise en dag bare du og jeg? Er så lenge siden det bare har vært oss jentene, så hadde vært superkos med en skikkelig venninnedate!" Spør på melding, så slipper du å ta det foran typen hennes. 7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 Enkelte er så forelsket i starten, at de konstant er "vi" , og ikke bare "jeg". Litt off-topic, blir jeg helt kvalm av kvinner som refererer til partneren som "min kjære", "kjæresten min" osv istedenfor navnet på vedkommende. Har lyst å spørre om de har glemt at personen er et menneske med navn og flere roller enn bare "kjæresten min". Anonymkode: bb9ef...42e 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 Der er ikke frekt å spørre om dere kan treffes alene. Jeg synes du lager et større problem enn dette trenger å være, prøv å prat med henne om det før du kutter henne ut. Anonymkode: c9f16...264 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #11 Skrevet 10. august 2019 Litt typisk kvinnfolk. Må være alene med venninner så de kan slarve og baksnakke andre. Anonymkode: de0fa...247 1
exictence Skrevet 10. august 2019 #12 Skrevet 10. august 2019 Jeg tenker det er hyggelig at hun tar ham med når hun skal ting. Men synes det er også helt greit av deg noen ganger å spørre henne om vi skal treffes bare du og jeg, ha en venninnedag/kveld. 1
smalls Skrevet 10. august 2019 #13 Skrevet 10. august 2019 Det er jo ikke frekt å spør om dere kanskje kan møtes alene. Si at det er lenge siden sist og du savner å ha venninetid. Jeg synes også det er irriterende når en venninne alltid kommer med kjæresten på slep. Blir liksom ikke det samme når kjæresten er med 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #14 Skrevet 10. august 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Siden vennina mi fikk et seriøs forhold har hun begynt å ta med typen sin hver gang vi skal møtes, noe som har gjort jeg ikke liker å møte hun lenger. han bor hos henne å hun tar han med som en koffert hver gang, syntes det er teit. jeg møtte hun en gang med han, men følte på en måte ikke det var det samme. Har spurt hun kommer han å, så sier hun alltid ja er alene med han så blir vanskelig. andre som har opplevd noe lignende? Frekkt å si dirkete «kan du ikke møte uten han en dag»? Anonymkode: 180b9...cb7 Inviter på veninnekveld. Vær tydelig på at du savner å ha henne for deg selv. Sån! Anonymkode: b8563...834 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #15 Skrevet 10. august 2019 Søsteren min har den samme "problemstillingen". Hun har en venninne (om ikke bestevenninnen, idk) som alltid lager masse planer med typen og som alltid ser ut til å forvente at andre skal kunne skvise planer inn i hennes. Anonymkode: f3c55...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #16 Skrevet 10. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Litt typisk kvinnfolk. Må være alene med venninner så de kan slarve og baksnakke andre. Anonymkode: de0fa...247 Anonymkode: 824ae...1e4 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #17 Skrevet 10. august 2019 Jeg har en kompis som dro med seg dama på alt, til slutt sa jeg fra. Nå møtes vi UTEN dama! 🙂 Han er glad selv for den tiden har får uten henne, det er viktig å være fra hverandre. Møte andre mennesker også. Hun klikket i starten, men så gikk det seg til. Anonymkode: 29a1a...5d3 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #18 Skrevet 10. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelte er så forelsket i starten, at de konstant er "vi" , og ikke bare "jeg". Litt off-topic, blir jeg helt kvalm av kvinner som refererer til partneren som "min kjære", "kjæresten min" osv istedenfor navnet på vedkommende. Har lyst å spørre om de har glemt at personen er et menneske med navn og flere roller enn bare "kjæresten min". Anonymkode: bb9ef...42e Dette er da helt normalt i mange situasjoner, der den parten man snakker med ikke kjenner "kjæresten" så godt. Da er det bedre å bruke betegnelsen "kjæresten min" enn et navn hvor den bekjente da må spørre hvem det er. Akkurat som datteren min/moren min/onkelen min/legen min hvis man snakker med noen som ikke selv har et personlig forhold til den det snakkes om. Anonymkode: f1e9c...ce3 1
Thyra Skrevet 10. august 2019 #19 Skrevet 10. august 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden vennina mi fikk et seriøs forhold har hun begynt å ta med typen sin hver gang vi skal møtes, noe som har gjort jeg ikke liker å møte hun lenger. han bor hos henne å hun tar han med som en koffert hver gang, syntes det er teit. jeg møtte hun en gang med han, men følte på en måte ikke det var det samme. Har spurt hun kommer han å, så sier hun alltid ja er alene med han så blir vanskelig. andre som har opplevd noe lignende? Frekkt å si dirkete «kan du ikke møte uten han en dag»? Anonymkode: 180b9...cb7 Har hun tatt han med hver gang eller en gang??? 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #20 Skrevet 11. august 2019 På 9.8.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev: Siden vennina mi fikk et seriøs forhold har hun begynt å ta med typen sin hver gang vi skal møtes, noe som har gjort jeg ikke liker å møte hun lenger. han bor hos henne å hun tar han med som en koffert hver gang, syntes det er teit. jeg møtte hun en gang med han, men følte på en måte ikke det var det samme. Har spurt hun kommer han å, så sier hun alltid ja er alene med han så blir vanskelig. andre som har opplevd noe lignende? Frekkt å si dirkete «kan du ikke møte uten han en dag»? Anonymkode: 180b9...cb7 Vert i samme situasjon, nå 8år siden de ble sammen og det er fortsatt likt! Vi gled litt fra hverandre pga dette. Forstår ikke at en voksen mann på over 30år ikke skal kunne være noen timer alene!! Jeg sa fra til henne, hjalp ikke.... jeg ble den «stygge» som ikke aksepterte typen. Anonymkode: 581f6...ebf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå