Gå til innhold

BDSM - kom med dine nybegynnertips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter ti år med mye bra sex har forholdet vårt tatt en ny vending mot at han er litt mer rett på, lugging o.l. I går oppfordret jeg til forsiktig kvelning/holde på halsen og det var tydelig at det vekket en skikkelig gnist selv om han også var litt satt ut - så dette må jo utfordres og utforskes videre. 

Hva er dine beste tips? Hvor starter man? Vi er ikke helt der at vi kjøper inn pisken enda..

Anonymkode: 45502...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon. Det er det viktigste og mest grunnleggende.

• Liker 4
Skrevet

Om du vil at han skal være dominant så si ifra at det er greit at han er det. Be han tvinge deg til å gjøre ting med han, og om du ikke gjør som han sier, så får du ris. 

Vil han suges så riser han deg til du suger. Suger du ikke "riktig" så blir deg ris, eller ørefik om tåler det. Suger du ikke bra nok, så blir det mer ris. Etterhver kan dere pushe grenser. Et lærbelte svir skikkelig og får damene til virkelig å prestere når de suger kuk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke der at dere kjøper inn pisk, men lett kvelning er greit? Det er å starte i feil ende, spør du meg. Rumpa di er mer robust enn halsen din. Klemmes det for hardt/feil så dør du faktisk.

Det er to måter å kvele på. Den ene er å klemme sammen luftrøret. Det er farlig. Kollapser det, så håper jeg mannen din kan trikset med penn i halsen, for dine sjanser til å puste er over. Eller man kan klemme av blodtilførselen. Denne går på begge sider av halsen, så det holder å klemme av den ene. Men viktigst av alt er at dere lærer dere litt om anatomi sånn at dere har en viss forutsetning for å vite hva dere holder på med.

Nybegynnertipsene mine er lærmansjetter og karabinkroker. Blindfold. Flathånd. Neste steg kan være tau, men da kjøper dere heller et syntetisk båttau enn slike bomullstau som de selger på erotikksjapper. Og lær en knute eller to - som ikke strammes når man drar i tauet. Ha alltid saks tilgjengelig. Ikke kniv, ikke kjøkkensaks, ikke sysaks - men en bandasjesaks som fås kjøpt på apotek.

Mitt aller største tips: les dere opp på temaet. Kunnskap er viktig i bdsm. Ikke drikk dere fulle før dere går i gang, og ikke la tau og klyper sitte på for lenge.

Anonymkode: 9adcc...f62

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...