AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Jeg har begynt å lage mat fra grunnen av (det var sikkert på tide i en alder av 28), og har funnet ut at jeg elsker bla. proteinrundstykker og -brød. Det er sunt, raskt å lage og enormt godt. Mye av det jeg har begynt å lage krever stavmikser. Til nå har jeg brukt blender, og det er så enormt mye mer arbeid. Derfor må jeg kjøpe meg en stavmikser. Greia er at jeg trenger at den ikke er så dyr, siden jeg prøver å være litt økonomisk. Har vært uten inntekt i to måneder, og sparekontoen er mye mindre enn jeg er komfortabel med. Må bruke tiden fremover til å øke den igjen. Har lett litt rundt om, og det er mye innenfor min prisklasse. Problemet er at jeg kan veldig lite om stavmiksere. Orker ikke bruke penger på noe om ikke kan gjøre jobben. Hvor mange watt bør jeg for eksempel se etter? Jeg "kverner" som regel mest havregryn og cottage cheese, men noen ganger vil jeg ha nøtter og korn også. Er det noe annet jeg bør se etter? Noen med mer kjøkkenerfaring enn meg som kan hjelpe meg? Vil helst ikke bruke mer enn 300 kroner. Anonymkode: 4f626...308 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Jeg har en OBH Nordica 503. Denne (lenke til Europris). Den er ikke mer enn 500W, men er mer enn kraftig nok. Jeg betalte 399,- for mitt sett. Den er god å holde i, fungerer veldig bra, og for mitt bruk er den verd hver krone Anonymkode: 484ab...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 Jeg sjekker alltid om det finnes nye forbrukertester før jeg handler (søk forbrukertest din side stavmixer, så får du mye info) 🙂 Har en Philips som er helt super og som scoret veldig bra i testen, pris 600-700, husker ikke nøyaktig. Anonymkode: 40481...314 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sjekker alltid om det finnes nye forbrukertester før jeg handler (søk forbrukertest din side stavmixer, så får du mye info) 🙂 Har en Philips som er helt super og som scoret veldig bra i testen, pris 600-700, husker ikke nøyaktig. Anonymkode: 40481...314 PS: 800 watt, moser alt uten problemer. Fulgte i tillegg med høyt målebeger, visp, og to beholdere m/kniver til kutting/ hakking av nøtter, urter, løk osv. Anonymkode: 40481...314 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 På 9.8.2019 den 13.56, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å lage mat fra grunnen av (det var sikkert på tide i en alder av 28), og har funnet ut at jeg elsker bla. proteinrundstykker og -brød. Det er sunt, raskt å lage og enormt godt. Mye av det jeg har begynt å lage krever stavmikser. Til nå har jeg brukt blender, og det er så enormt mye mer arbeid. Derfor må jeg kjøpe meg en stavmikser. Greia er at jeg trenger at den ikke er så dyr, siden jeg prøver å være litt økonomisk. Har vært uten inntekt i to måneder, og sparekontoen er mye mindre enn jeg er komfortabel med. Må bruke tiden fremover til å øke den igjen. Har lett litt rundt om, og det er mye innenfor min prisklasse. Problemet er at jeg kan veldig lite om stavmiksere. Orker ikke bruke penger på noe om ikke kan gjøre jobben. Hvor mange watt bør jeg for eksempel se etter? Jeg "kverner" som regel mest havregryn og cottage cheese, men noen ganger vil jeg ha nøtter og korn også. Er det noe annet jeg bør se etter? Noen med mer kjøkkenerfaring enn meg som kan hjelpe meg? Vil helst ikke bruke mer enn 300 kroner. Anonymkode: 4f626...308 Til nøtter må du nok se etter enn stavmikser med en liten beholder,og du må nok strekke deg til 400. Eks https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kjoekkenapparater/stavmikser/philips-hr1364-stavmikser/p-127134/å Anonymkode: 6b1cf...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå