Gjest hjalmarlover Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 ...har jeg,men finner ikke god nok shampo og balsam. Har litt krøller/bølger i håret,så har tidligere brukt Redken All Soft og Fresh Curls,men er kanskje ikke akkurat det håret mitt trenger. Har maaange bleika striper i håret,så håret trnger vel endel proteiner siden man tar tar bort all protein når man bleiker. Frisøren min sa at siden hår som er litt bleiket har for mye fuktighet burde jeg haller satse på produkter med protein. Har K-pack kuren etter anbefalinger her inn på KG. Er godt fornøyd. Er egentlig shampo og balsam jeg er på leit etter...Noen som har prøvd noen gode shampo+balsam for blondestripet hår(verken mye slitt eller tørt). Må absolutt ikke ha noe som tynger ned hårtet..Gjerne noe som er beregnet på laaangt hår?! Hadde vært fint om det var noe jeg kunne kjøpt på Lookfantastic...
Lia Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har brukt shampoo og balsam fra KMS som er lilla. Det skal være veldig bra for blondt/stripet hår, fordi det hindrer misfarging fra f. eks kobberrør i dusjen. Synes de gav fin fuktighet også. Så kan du jo heller sette en proteinkur innimellom, når du trenger ekstra fuktighet.
Gjest hjalmarlover Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Hmm...Har ikke prøvd mye fra KMS,men dette høres bra ut. Skal skjekke om hav det står om de på LF Takk for tips! :-)
Gjest Catwoman Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Jeg bruker en fra body shop som je er veldig fornøyd med. Olivenshampo. Jeg har langt blondt hår, med en del blekede striper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå