Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tokk en abort for 8 dager siden i forbindelse med MA, eggløsning er nok rett rundt hjørnet. Jeg skal drikke imorgen, kan dette ha noe og si på om det går bra eller ikke? Om jeg blir mindre fruktbar bla.

Anonymkode: b4596...142

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det skje, så skjer det uansett om du har drukket eller ikke. Jeg lever i hvert fall som normalt og tar meg en fest når jeg ønsker, frem til jeg mistenker at jeg er gravid, eller når jeg ser en positiv test. Kos deg i morgen og slipp deg løs, men ikke bli en alkoholiker :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drakk masse to dager før positiv test. Er ikke gravid før den er positiv. 

Men om du hadde abort for en uke siden kan jeg ikke skjønne at du har eggløsning allerede nå. Eggløsning er uansett ikke gravid. 

Anonymkode: 43f9a...45c

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tokk en abort for 8 dager siden i forbindelse med MA, eggløsning er nok rett rundt hjørnet. Jeg skal drikke imorgen, kan dette ha noe og si på om det går bra eller ikke? Om jeg blir mindre fruktbar bla.

Eggløsning og menstruasjon kan du ikke beregne selv 8 dager etter en abort. 

Hva mener du her skal skje / gå bra mht. Drikking? 

Og hvorfor innta alkohol, når du ikke trenger alkohol? 

Anonymkode: 76e84...3b5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Skal det skje, så skjer det uansett om du har drukket eller ikke. Jeg lever i hvert fall som normalt og tar meg en fest når jeg ønsker, frem til jeg mistenker at jeg er gravid, eller når jeg ser en positiv test. Kos deg i morgen og slipp deg løs, men ikke bli en alkoholiker :laugh:

Hehe takk for svar, skal nok ikke bli en alkoholiker har jo et barn fra før 😂😂❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drakk masse to dager før positiv test. Er ikke gravid før den er positiv. 

Men om du hadde abort for en uke siden kan jeg ikke skjønne at du har eggløsning allerede nå. Eggløsning er uansett ikke gravid. 

Anonymkode: 43f9a...45c

Takk for svar, lurte vell på om det kan ha noe og si på fruktbarhet siden ønske om 2 tette begynner og forsvinne ganske raskt nå..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eggløsning og menstruasjon kan du ikke beregne selv 8 dager etter en abort. 

Hva mener du her skal skje / gå bra mht. Drikking? 

Og hvorfor innta alkohol, når du ikke trenger alkohol? 

Anonymkode: 76e84...3b5

Fordi dette er til en spesiell anledning, og siden jeg ikke er gravid lengre vil jeg gjerne kunne være med de andre på moroa den dagen ☺️ Mange som ikke må drekke nei, men man kan nå ta seg en fest for det om. Vet ikke når eggløsning er, men jeg sluttet og blø nesten med en gang og var hos gynekolog 4 dager senere og fikk beskjed om at vi bare kunne begynne igjen med en gang. Ser også at jeg har tatt litt feil på dagene her, var nemlig 29.juli jeg gikk imellom aborten, og dette er 10 august så blir jo nærmere 2 uker 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...