Gå til innhold

Jeg vil ha sex med mannen min, men han ødelegger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Jeg har for tiden litt høy sexlyst og vil ha sex med mannen min, men han ødelegger alt før kvelden kommer. Enten ved å tolke ting og blir sur, sitte på mobilen på do og se på biler på finn fremfor å være med meg, eller anta at jeg ikke har lyst og han går og legger seg. Det er slitsomt at det alltid skal være dårlig stemning. 

Igår sa jeg at jeg hadde lyst, og det hadde han og. Jeg tok på ham, men fordi jeg glemte meg og stoppet opp i et minutt, ble han sur og gikk.. 

Hvorfor er det slik? Hva kan jeg gjøre? Han har høy apetitt, enda mer enn meg, han er liksom ti på skalaen og jeg er vanligvis 3. 

Anonymkode: b6738...a46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det burde jo være et positivt tema for begge, så dere må bare sette dere ned og ta en seriøs prat om det. Vær obs på at mannen kanskje virker som han har høy sexlyst pga at han vil når du ikke vil. Hvis han plutselig får tilbudet hele tida, eller når du tar initiativ, så er det ikke sikkert at han egentlig trenger så mye. Det er noe med å søke fysisk bekreftelse.  

Anonymkode: e7608...633

• Liker 3
Skrevet

Er det noe åpenbart med selve sengekosen som kan gjøres noe med? Tilbringer dere mye tid i samme stillingen? Er det åpenbar forskjell på aktiv og passiv part i sengen? 

Er det noe åpenbart med hverdagen? Har han mye å tenke på? Økonomisk situasjon? Arbeidssituasjon? Andre forhold (generelt)?

Sensommeren er høysesong for samlivsbrudd. Folk har ikke tid nok til å finne ut at man egentlig ikke passer så godt sammen i en hektisk hverdag, men man finner det ut ila ferien. Spesielt når ferien drar mot slutten og man føler at den "forsvant" som en slags mini-midtlivskrise. 

Kan det være noe som har endret seg som kan forklare både din økte sex lyst og hans reduserte sex lyst? Kranglet dere og du har lyst på "make-up" sex? 

Skyter litt fra hofta her som du sikkert skjønner :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hva du mener med at du «glemte deg litt» og dermed sluttet å ta på han. Ble du distrahert av telefon eller noe annet? Eller fortsatte dere å kysse, kline etc., bare med mindre berørelse..? Dersom det var førstnevnte kan jeg forstå at det lett kan tolkes som manglende interesse og lyst når kommunikasjonen dere mellom allerede er vanskelig

Anonymkode: 804b8...66f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sorry TS, men du "glemte deg litt" mens dere holdt på... Hva betyr det?

Hvordan ser den seksuelle historikken deres ut, er det slik at han har blitt avvist 98 av 100 ganger fordi du har vondt i hodet, vondt i kroppen, lite lyst osv osv... Samtidig som du sjelden eller aldri tar initiativ, eller når du gjør det, og blir avvist sånn type 2 av 100 ganger så er det totalt krise for deg?

Man kan ikke bare svare helt sånn ut av det blå uten å vite hvordan historikken deres er.

Anonymkode: d77d6...4c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Jeg har for tiden litt høy sexlyst og vil ha sex med mannen min, men han ødelegger alt før kvelden kommer. Enten ved å tolke ting og blir sur, sitte på mobilen på do og se på biler på finn fremfor å være med meg, eller anta at jeg ikke har lyst og han går og legger seg. Det er slitsomt at det alltid skal være dårlig stemning. 

Igår sa jeg at jeg hadde lyst, og det hadde han og. Jeg tok på ham, men fordi jeg glemte meg og stoppet opp i et minutt, ble han sur og gikk.. 

Hvorfor er det slik? Hva kan jeg gjøre? Han har høy apetitt, enda mer enn meg, han er liksom ti på skalaen og jeg er vanligvis 3. 

Jeg er litt usikker, ts, på om du (og din mann) har et normalt sunt syn på sex? Har du tenkt gjennom det?

Sånn her og nå: det er normalt, og greit, at han ikke har lyst selv om du har lyst. Dersom dette på noe vis var ugreit så ville det jo også vært ugreit at du opp igjennom (som du sier) har avvist han. Avvisningen fra han er altså helt ok.

Så har vi metoden for avvisning. Denne kan vi si lite om, siden du ikke nevner hva som opp igjennom har gått seg ti lsom "normal metode for avvisning" for akkurat dere som par. Dersom hans avvisning er lik dine tidligere avvisninger er det naturlig å tro at han antar dette er metoden du foretrekker å bli avvist på (ellers ville du jo åpenbart ikke valgt den).

Deretter har vi dette med "glemte meg" og "stoppet opp". Det er jo for så vidt normalt nok - han tar på deg, du tar på han, en av dere blir opptatt nok av egen nytelse der og da til å glemme partner. Og så fortsetter man. 

Man blir ikke furt som en uoppdragen småunge. Å "bli sur og gå" er aldri (noensinne) en akseptabel reaksjon for et voksent menneske. Så er dette normalen i deres familie så foreslår jeg å ta inn en ekstern rådgiver og jobbe hardt med handling, holdning, ord og tanke. For deres uvaner og ukultur læres av ungene. 

Utenfra ser det ut som dere begge ser på sex som et handels og byttemiddel. Og at dere har ekstremt dårlig kommunikasjon dere i mellom, og av en eller annen grunn ikke har jobbet aktivt med denne. Det virker som du tror mannen alltid skal være "på" som er han en mekanisk sex-dukke, og at han tror at din oppgave i sex er knyttet i hovedsak til å please han (og blir sur og går når du fokuserer på deg selv) som var du en annen dildo. Dette er holdninger utdatert for flerfoldige tiår siden, ts. Dere må legge dem av dere.

Anonymkode: c7e65...a91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det burde jo være et positivt tema for begge, så dere må bare sette dere ned og ta en seriøs prat om det. Vær obs på at mannen kanskje virker som han har høy sexlyst pga at han vil når du ikke vil. Hvis han plutselig får tilbudet hele tida, eller når du tar initiativ, så er det ikke sikkert at han egentlig trenger så mye. Det er noe med å søke fysisk bekreftelse.  

Jeg tør sjeldent ta initiativ til å ha sex😊 gjør det kun hvis alt er bra. 

2 timer siden, MuffinStud skrev:

Er det noe åpenbart med selve sengekosen som kan gjøres noe med? Tilbringer dere mye tid i samme stillingen? Er det åpenbar forskjell på aktiv og passiv part i sengen? 

Ja, han vil ha lyset på og se meg i alle stillinger, jeg har ikke råd til brasiliansk hver mnd og har ikke prøvd analbleking, så pga usikkerheten min, blir det mye av det samme. Ja, jeg er seriøs. 

Er det noe åpenbart med hverdagen? Har han mye å tenke på? Økonomisk situasjon? Arbeidssituasjon? Andre forhold (generelt)?

Jeg tror det, vi har en utfordring økonomisk akkurat nå, jeg har det vanskelig hjemme og en i hans nær familie er veldig syk.. Han har det ikke lett.. 

Sensommeren er høysesong for samlivsbrudd. Folk har ikke tid nok til å finne ut at man egentlig ikke passer så godt sammen i en hektisk hverdag, men man finner det ut ila ferien. Spesielt når ferien drar mot slutten og man føler at den "forsvant" som en slags mini-midtlivskrise. 

Kan det være noe som har endret seg som kan forklare både din økte sex lyst og hans reduserte sex lyst? Kranglet dere og du har lyst på "make-up" sex? 

Vi har kranglet litt og ting har vært generelt dårlig stemning. Skjønner jo egentlig at han kanskje ikke vil.. Jeg skammer meg egentlig en del, så kanskje derfor jeg mister lysten til å ha sex og når han da er "vanskelig" så blir det bare dødt.. 

Skyter litt fra hofta her som du sikkert skjønner :)

❤️

Jeg lurer litt på hva du mener med at du «glemte deg litt» og dermed sluttet å ta på han. Ble du distrahert av telefon eller noe annet? Eller fortsatte dere å kysse, kline etc., bare med mindre berørelse..? Dersom det var førstnevnte kan jeg forstå at det lett kan tolkes som manglende interesse og lyst når kommunikasjonen dere mellom allerede er vanskelig

Anonymkode: 804b8...66f

Jeg ble distrahert av tv, spennende scene med skyting og dreping :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sorry TS, men du "glemte deg litt" mens dere holdt på... Hva betyr det?

Hvordan ser den seksuelle historikken deres ut, er det slik at han har blitt avvist 98 av 100 ganger fordi du har vondt i hodet, vondt i kroppen, lite lyst osv osv... Samtidig som du sjelden eller aldri tar initiativ, eller når du gjør det, og blir avvist sånn type 2 av 100 ganger så er det totalt krise for deg?

Man kan ikke bare svare helt sånn ut av det blå uten å vite hvordan historikken deres er.

Anonymkode: d77d6...4c1

Han blir aldri avvist, kun hvis jeg har migrene. At han avviser meg er helt greit, det skjer ikke ofte. Det er bare nå jeg reagerer for det virker ikke som han vil være med meg.. 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt usikker, ts, på om du (og din mann) har et normalt sunt syn på sex? Har du tenkt gjennom det?

Svar: jeg har ikke det vet jeg. Skam, pliktsex, har aldri hatt et seksuelt forhold til noen med kjærlighet innblandet. Har kun blitt voldtatt før jeg møtte mannen min. 

Sånn her og nå: det er normalt, og greit, at han ikke har lyst selv om du har lyst. Dersom dette på noe vis var ugreit så ville det jo også vært ugreit at du opp igjennom (som du sier) har avvist han. Avvisningen fra han er altså helt ok.

Svar: helt i orden at han avviser. Har han ikke lyst pga et eller annet (han har det litt utfordrende, så det er forståelig) så er det greit, men han gjemmer seg veldig mye bort. 

Så har vi metoden for avvisning. Denne kan vi si lite om, siden du ikke nevner hva som opp igjennom har gått seg ti lsom "normal metode for avvisning" for akkurat dere som par. Dersom hans avvisning er lik dine tidligere avvisninger er det naturlig å tro at han antar dette er metoden du foretrekker å bli avvist på (ellers ville du jo åpenbart ikke valgt den).

Svar: han kan si at vi skal gjøre ting, og benytter muligheten når jeg går på toalett eller ser to minutter for lenge på tv ved å si at han er trøtt og heller vil sove. 

Deretter har vi dette med "glemte meg" og "stoppet opp". Det er jo for så vidt normalt nok - han tar på deg, du tar på han, en av dere blir opptatt nok av egen nytelse der og da til å glemme partner. Og så fortsetter man. 

Svar: jeg ble distrahert av tv. 

Man blir ikke furt som en uoppdragen småunge. Å "bli sur og gå" er aldri (noensinne) en akseptabel reaksjon for et voksent menneske. Så er dette normalen i deres familie så foreslår jeg å ta inn en ekstern rådgiver og jobbe hardt med handling, holdning, ord og tanke. For deres uvaner og ukultur læres av ungene. 

Utenfra ser det ut som dere begge ser på sex som et handels og byttemiddel. Og at dere har ekstremt dårlig kommunikasjon dere i mellom, og av en eller annen grunn ikke har jobbet aktivt med denne. Det virker som du tror mannen alltid skal være "på" som er han en mekanisk sex-dukke, og at han tror at din oppgave i sex er knyttet i hovedsak til å please han (og blir sur og går når du fokuserer på deg selv) som var du en annen dildo. Dette er holdninger utdatert for flerfoldige tiår siden, ts. Dere må legge dem av dere.

Svar: når man ser hva slags holdninger som finnes idag, er vi nok ikke helt med nei.. Kommunikasjonen er vanskelig, for det meste blir prat unngått. Det er min feil, for ting er vanskelig å snakke om og mye av oppgulpet mitt er styrt av følelser. Så best jeg ikke sier så mye med mindre jeg vet at det er viktig.. 

Anonymkode: c7e65...a91

Skrevet

Jeg synes du svarer bra. 

Dere har kranglet litt i det siste og du ønsker å normalisere det med litt bekreftende sex mens han ruger på nag? Alle folk har jo rett til sine følelser, men det virker som om han drar dette lenger enn hva forhold normalt har godt av.

At dere går rundt grøten hver deres vei, for å si det slik. Fordi dere har skurret litt på noe som det ikke er så enkelt å gripe tak i.

Du kan enten fortsette og håpe at han kommer seg etterhvert. Eller dere kan snakke om problemene. En måte å starte samtalen på er å påpeke at det er tydelig at noe plager han og spørre om det er noe du kan gjøre for å gjøre det lettere for han å få det bedre. Rimelig vanskelig å bli sinna på noen som kommer med den vinklingen.

Skrevet

Jeg hadde også mistet lysten om kjæresten ble mer distrahert av TVen enn forspillet.

• Liker 4
Skrevet

Hva med å skru av tv?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkel løsning. Mindre puritaner mentalitet bare. Sleng nedpå. Bli kåt og pul. Eneste man trenger plan for er BDSM, Men å prate om hvorfor man skal ha sex... lol, jeg ville bare gitt opp da X). Hvis man ikke nyter hverandre så er det bare komiskt bare : 3 Da er det i beste fall hat på begge sider og man har gjort en feil. Hvis ingen vil slenge seg nedpå når personen har lyst.. så er det med andre ord hat i begge to : )

Skrevet
På 9.8.2019 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Jeg ble distrahert av tv, spennende scene med skyting og dreping :)

😲 Er det mulig?? Da betyr ikke sexen noe som helst for deg. Jeg ville nok også gått og blitt sur.

Anonymkode: 3eb7b...0f3

Skrevet

Glemte han og stoppet opp i et minutt? Distrahert av TV?

Sorry, men dette er enten kødd eller så har du ikke så fantastisk sexlyst som du hevder.

Anonymkode: 7ca44...79b

Skrevet

Ja, han vil ha lyset på og se meg i alle stillinger, jeg har ikke råd til brasiliansk hver mnd og har ikke prøvd analbleking, så pga usikkerheten min, blir det mye av det samme. Ja, jeg er seriøs. 

Altså, hvorfor trenger du analbleking og brasiliansk for å kunne ha sex i alle stillinger med lyset på? Det er bare å ta en dusj og pule i vei i alle retninger? Ev. barber deg litt der nede hvis dere liker det bedre? 

Anonymkode: 9f19f...6b2

• Liker 2
Skrevet
På 9.8.2019 den 11.18, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Hva betyr dette? 🤔

Anonymkode: 7dfce...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...