AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Hei alle kvinner her. Jeg trenger hjelp fort som f... Kona mi har bursdag idag. 35 år. Jeg sliter med å finne en gave til henne. Har dere tips? Jeg kjenner henne godt, men vet ikke hva jeg skal overraske henne med lenger. Har kjøpt det meste fra før... smykker, spa, vesker, klokke, ja gud vet hva.... Problemet er at hun har det meste, og jeg er helt tok for ideer . Vil gjerne overraske henne med noe nytt... Hjeeeeeelp asap, da jeg må handle in noe før vi kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 740a2...017
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 En romantisk helgetur 🙂 Anonymkode: 22f60...682 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En romantisk helgetur 🙂 Anonymkode: 22f60...682 Med to barn i barnehagealder? Har ingen mulighet for barnevakt nå i helga, da de fleste i familien er fortsatt på ferie. Anonymkode: 740a2...017
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En romantisk helgetur 🙂 Anonymkode: 22f60...682 Enig.😊 Anonymkode: 9f46b...9cb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig.😊 Anonymkode: 9f46b...9cb Ikke mulig... vi har to barn å hente i barnehagen etterpå, og ingen barnevakt i helga. Anonymkode: 740a2...017
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 SPA er på ingen måte en gave som kan brukes opp. Særlig ikke med to små hjemme. Så en av gavene kan godt være SPA. Så en fin blomsterbukett med favorittblomstene, makroner, en god vin, en bok du vet hun liker, eller noe annet som viser omtanke uten at det nødvendigvis er så dyrt. Mannen kompenserer ofte med beløp når han ikke vet, eller er sent ute... det jeg ønsker meg aller mest er nødvendigvis ikke et armbånd til 5000, det kan jeg kjøpe selv. Men en ting som viser at han har tenkt seg om, og kjenner meg. Book bord på restaurant og sikre barnevakt, litt frem i tid. Koselig å ha noe å se frem til. Anonymkode: d83c3...5c4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #8 Skrevet 9. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: SPA er på ingen måte en gave som kan brukes opp. Særlig ikke med to små hjemme. Så en av gavene kan godt være SPA. Så en fin blomsterbukett med favorittblomstene, makroner, en god vin, en bok du vet hun liker, eller noe annet som viser omtanke uten at det nødvendigvis er så dyrt. Mannen kompenserer ofte med beløp når han ikke vet, eller er sent ute... det jeg ønsker meg aller mest er nødvendigvis ikke et armbånd til 5000, det kan jeg kjøpe selv. Men en ting som viser at han har tenkt seg om, og kjenner meg. Book bord på restaurant og sikre barnevakt, litt frem i tid. Koselig å ha noe å se frem til. Anonymkode: d83c3...5c4 hmm ja... du har ett poeng der. Spa er ikke så verst. Spesielt for en mor til to små. Takk fot tips! Må vel google noen gode spa-steder nå! Anonymkode: 740a2...017 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #9 Skrevet 9. august 2019 Sexy undertøy, sexleketøy, kunst, mummikopp, ordentlig god vin/champagne, blomster, fritidsklær, gavekort på vaskehjelp, frisørtime, fks... Og en bedre middag som du står for i kveld 😄 Anonymkode: ae38f...d74
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #10 Skrevet 9. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Sexy undertøy, sexleketøy, kunst, mummikopp, ordentlig god vin/champagne, blomster, fritidsklær, gavekort på vaskehjelp, frisørtime, fks... Og en bedre middag som du står for i kveld 😄 Anonymkode: ae38f...d74 Ikke gi sexleketøy🤦🏼♀️ Det er bursdagen hennes, gi henne noe med litt omtanke. 😊 spa er knall det, for en småbarnsmor👍🏻 Anonymkode: 9f13f...dbb 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #11 Skrevet 9. august 2019 Få tak i en tenåring til barnevakt og ta henne med ut på middag, så slipper hun samtidig å få drit som ligger og støver siden hun allerede har det hun trenger. Anonymkode: 736ad...8b8 1
Lita_go Skrevet 9. august 2019 #12 Skrevet 9. august 2019 Helgetur til henne, sjekk om noen av venninnene hennes har mulighet til å dra. Eventuelt gi henne ett reisegavekort som dekker fly og hotell, reisen måjo ikke være denne helgen😊 1
A.M. Skrevet 9. august 2019 #13 Skrevet 9. august 2019 Opplevelse, helst sammen. Trenger ikke å være i dag 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #14 Skrevet 9. august 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mulig... vi har to barn å hente i barnehagen etterpå, og ingen barnevakt i helga. Anonymkode: 740a2...017 Men helgeturen trenger jo ikke skje NÅ. Du kjøper billettene til en helgetur noen uker frem i tid, booker hotell og alt, og gir henne utskriften som presang. Selvsagt må du først høre med f.eks besteforeldre om de kan stille som barnevakt den helgen, før du trykker "bestill". Hvis ikke tur: Har hun veldig mye smykker fra før? Et par øreringer i gull....? Anonymkode: 0eed0...759 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #15 Skrevet 9. august 2019 Du må jo ikke ta helgeturen akkurat denne helgen. Hva med en helg frem i tid? Spør noen om å sitte barnevakt. Så tar du henne med ut (og barna?) på et koselig sted i kveld og gir henne gaven? Anonymkode: 1f5ad...57e 1
CamillaCollett Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: SPA er på ingen måte en gave som kan brukes opp. Særlig ikke med to små hjemme. Så en av gavene kan godt være SPA. Så en fin blomsterbukett med favorittblomstene, makroner, en god vin, en bok du vet hun liker, eller noe annet som viser omtanke uten at det nødvendigvis er så dyrt. Mannen kompenserer ofte med beløp når han ikke vet, eller er sent ute... det jeg ønsker meg aller mest er nødvendigvis ikke et armbånd til 5000, det kan jeg kjøpe selv. Men en ting som viser at han har tenkt seg om, og kjenner meg. Book bord på restaurant og sikre barnevakt, litt frem i tid. Koselig å ha noe å se frem til. Anonymkode: d83c3...5c4 Enig i denne! Og TS må være med på spa, da. 1
Zurazurafina Skrevet 9. august 2019 #17 Skrevet 9. august 2019 Vi har vært gift i mange år. Jeg ønsker meg ingentkng lenger. En blomst og tid med min mann er nok❤️ Trenger hun stor gave?
AwkwardAlice Skrevet 9. august 2019 #18 Skrevet 9. august 2019 Vin, biff eller hva enn hun liker å spise. Romantisk middag og blomster! Så kan du heller bestille en helgetur eller spa senere.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #19 Skrevet 9. august 2019 Jeg har 3 ungdommer i huset og jeg får spa gave hver eneste bursdag...og ELSKER det - og trenger det. Så spa med behandling eller dere gå til spa sammen og noe jeg ville ha satt stor pris på. Anonymkode: 0dd00...7d5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #20 Skrevet 9. august 2019 6 minutter siden, Zurazurafina skrev: Vi har vært gift i mange år. Jeg ønsker meg ingentkng lenger. En blomst og tid med min mann er nok❤️ Trenger hun stor gave? Vi er litt der vi også.. trenger ikke noe lenger. Men har bare lyst til å gi henne noe fordi hun fortjener det 😃 spa tror jeg hadde slått litt bra ann. En blomster og kake som ungene kan gi henne. Anonymkode: 740a2...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå