AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Del Skrevet 9. august 2019 Hei! Jeg ønsker å få vippeextensions. Jeg har alltid tenkt at jeg aldri vil ta noe sånn og bli «avhengig» av noe så dyrt. Men det er noe som sannsynligvis vil forbedre utseendet mitt mye, fordi jeg har veldig store øyne men veldig korte/lite øyevipper. På den klinikken jeg har tenkt på koster klassiske vipper 1150, og påfyll etter 3 uker 650. Holder man bare på med påfyll, eller fjerner man vippene helt noen gang og setter på nytt fullt sett? Er dette billig eller dyrt for vippeextensions? Hvordan blir de naturlige vippene etter vippe extensions? Fordi jeg tenker at jeg kanskje ikke trenger vippeextensions hele året, kanskje helst i sommerhalvåret.... Anonymkode: 55d50...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august 2019 #2 Del Skrevet 9. august 2019 Hørt at man må fylle på hver 3 uke så 650 kr pr gang og det blir over 11 000 kr i året. Dine naturlige vipper vil bli ekstremt slitt om du driver med det over måneder og år og tar en stund før de blir normale igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #3 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg måtte fylle på hver andre uke, kosta mellom 400-800 for hvert påfyll, som regel måtte jeg betale 800 for hvert påfyll. Så det ble veldig dyrt 😛 Anonymkode: 4783a...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde1302 Skrevet 10. august 2019 #4 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg fyller på hver tredje eller fjerde uke. Ja det er dyrt men for meg er det verdt det! Man må kanskje velge bort noe annet, men det blir ett spørsmål om prioritering. Av og til har salonger lærlinger eller tilbud på nytt sett. Hør litt rundt, og prøv. For å unngå at dine egene vipper blir veldig slitt kan du bruke ett vippeserum 2-3 ganger per uke. Det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg satte på vipper en gang, men tok aldri påfyll. Betalte 1600 kr for å sette på, og måtte betalt 640 kr per påfyll. Fikk beskjed om at selv om det sto hver fjerde uke på påfyll-informasjonen, så var det ikke nødvendigvis sånn at jeg måtte fylt på hver fjerde uke. Satt vippene lengre, så kunne jeg vente lengre, og satt de kortere, så kunne jeg ta påfyll før. Grunnen til at de skrev hver fjerde uke var fordi det var så lenge vippene satt i gjennomsnitt. Men de hadde kunder som kom annenhver uke, og de hadde kunder som kom mye sjeldnere. Vippene mine begynte ikke å falle av før etter 10 uker, så jeg kunne fylt på da, men da hadde jeg ikke mulighet. Så jeg lot dem bare ramle av og dreit i det. Anonymkode: 2ee7e...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 14. august 2019 #6 Del Skrevet 14. august 2019 Blir jo veldig dyrt da.. Har du prøvd serum? Mine ble veldig lange av det, måtte faktisk slutte for de ble for lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 14. august 2019 #7 Del Skrevet 14. august 2019 Vippe extension er ikke fint, syntes jeg ser med engang når noen har falske vipper det ser ikke naturlig ut uansett om du velger naturlig variant. heller bruk løsvipper til fest eller ved spesielle annlendinger. Koster deg kanskje 300kr i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #8 Del Skrevet 15. august 2019 20 timer siden, Nina1975 skrev: Blir jo veldig dyrt da.. Har du prøvd serum? Mine ble veldig lange av det, måtte faktisk slutte for de ble for lange. hvilket serum brukte du? Anonymkode: 05c94...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #9 Del Skrevet 15. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvilket serum brukte du? Anonymkode: 05c94...af7 Det har jeg testet også, heter iGlow. Anonymkode: 97eb2...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 15. august 2019 #10 Del Skrevet 15. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: hvilket serum brukte du? Anonymkode: 05c94...af7 Jeg brukte Iglow, men hører enkelte bruker billigmerker kjøpt på ebay (IKKE Kina!) og de sier det funker, men jeg vet ikke hva de heter. Enkelte bruker også castor oil. Det er noe som funker på noen, og andre ikke, så en må bare prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 15. august 2019 #11 Del Skrevet 15. august 2019 Vet ikke, jeg er blogger og får det sponset 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #12 Del Skrevet 15. august 2019 På 10.8.2019 den 2.08, SupaWoman skrev: Hørt at man må fylle på hver 3 uke så 650 kr pr gang og det blir over 11 000 kr i året. Dine naturlige vipper vil bli ekstremt slitt om du driver med det over måneder og år og tar en stund før de blir normale igjen. Helt sykt at noen bruker aå mye penger bare på noe vipper liksom. Bare tenk på hvor mange barn i afrika du kunne reddet fra sultedøden med de pengene.. og det bruker folk på et par svarte plasttråder Anonymkode: 72aab...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå