Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Basert på de innlegg mannfolk her inne skriver, føler vi at menn forstår oss overhodet?
Maetzii Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Noen av mennene som skriver her er oppegående, noen er bare tullinger Sånn er det sikkert i virkeligheten også. Men har aldri følt jeg har problemer med å bli forstått av menn, verken her eller andre steder.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 På bakgrunn av en del av innleggene kvinner skriver her inne, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan menn skal kunne forstå. Jeg er selv jente, og skjønner ofte ikke bæret av mine medsøstre.
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Hehe, med tanke på at jeg er kvinne, og ikke forstår kvinner selv, tror jeg ikke menn gjør det heller.
Donnie Darko Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Menn har forstått såpass at endel ganger er det lurest å late som om man ikke forstår.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Menn har forstått såpass at endel ganger er det lurest å late som om man ikke forstår. ...og de andre gangene later man som om man forstår. Simple, really.
waco Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Hehe, det var en god betraktning Donnie, og du har nok helt rett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå