Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, Sirah skrev:

Alt er mulig om man bare går inn for det :) Jeg ville tatt en skikkelig prat med fôrrytteren og funnet en plass hvor hesten kunne stått i fullpensjon (gjerne med trening/longering/walker tilgjengelig om fôrrytter f.eks skulle bli syk) og tatt det derfra :) Vet om flere som jobber i "reisejobber" som har hest. Blant annet en som jobber lignende turnus som nevnt i tråden her. Han klarer seg kjempefint og har hest i full trening og konkurranseform. Det meste går om man bare går inn for å finne løsninger :) 

Ja, det er sant :) men syns det er litt kjedelig hvis jeg må være borte 5 dager i strekk hele tiden. Men det kan være det finnes litt forskjellige turnuser.

Anonymkode: f2446...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant :) men syns det er litt kjedelig hvis jeg må være borte 5 dager i strekk hele tiden. Men det kan være det finnes litt forskjellige turnuser.

Anonymkode: f2446...b8e

Ja absolutt, men om det er det yrket du ønsker så er det jo det som er spillereglene.... Du får heller fokusere på at du har fri når du har fri :) Men ja, det finnes garantert forskjellige turnuser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...