Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi får snart feriepenger her i huset. Da har jeg lyst til å bruke litt penger på velvære eller hudpleie .Har aldri gjort noe sånt før..Noen som kan anbefale noe til meg?Har ingen spesielle problemer som trenger behandling, det blir bare for moro skyld lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale deg en dag i et spa. Koster gjerne ikke mer enn en 400 - 500 kr. hvis du ikke skal ha behandlinger. De kommer nemlig i tillegg. Uansett er en dag i spa en ren nytelse for kropp og sjel. Noe av det aller beste jeg kan gjøre hvis jeg trenger total relax iallefall. :ler:

Skrevet

hva gjør du på et spa da, hvis du ikke skal ha behandlinger?! Jeg var akkurat på et spa og fikk ansiktsbehandling, men jeg fikk ikke noe annet enn det. Venterom og så inn i "behandlingsrommet". Jeg hadde kanskje trodd at spa var som et tyrkisk bad, og at du i itllegg kunne gå fra boblebad, til sauna, til basseng osv. men det såg jeg ikke noe av....

Gjest Anonymous
Skrevet

Lia: Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener heller

Skrevet

:o Er det ingen av dere som har vært på et sånt spa? Artesia på Majorstuen f. eks? Holmen Fjordhotell? Holmsbu spa??

Her betaler man for en dag. På Holmen f. eks, koster det 350,- og inkluderer også en salatbuffet. Her kan man benytte boblebad, svømmebasseng, kaldkulp, steambadstu, vanlig badstu. Du kan kjøpe deg et glass hvitvin, sette deg til rette i en god stol med et blad eller med discman.

Men dersom dere har fått en behandling i gave, eller bare har bestilt det, så kan det hende dette ikke har gitt inngang til spaet etterpå. For det koster gjerne noe ekstra i tillegg. Du kan nemlig fint ta behandling uten å benytte spaet - og omvendt!

Gjest gjesten
Skrevet

Kan anbefale Colosseum spa(?) på Majorstua. Flinke og behagelige mennesker. Synes heller ikke prisnivået var avskrekkende. Betalte rundt 1000- lappen for 30 min. ryggmassasje, ansiktsbehandling og pedikyr.

Skrevet

Aromaterapi! Det er herlig! Koster ca. 500 (eller mindre).

Jeg synes aromaterapi er det beste av alt (du får behagelig massasje over hele kroppen med gode oljer).

Lia: joda, på Pers hotell på Gol har de også en sånn relaxavdeling. Jeg har vært på det (hadde gratis adgang hele helga, men var der kun når jeg gikk kurbad og massasje)! Bare det i seg selv er deilig ja! Der hadde de sittegruppe (og blader, frukt og drikke), boblebad, kaldkulp, steambadstu m.m.

Gjest gjest1
Skrevet

Fotpleie med pedikyr (få stelt og lakket negler) må jo være perfekt nå som det nærmer seg sommer og tid for åpne sko.

Skrevet

Fotpleie er kjedelig. Men det er min mening.

Gjest gjest1
Skrevet
Fotpleie er kjedelig. Men det er min mening.

.....og ustelte føtter er skikkelig ulekkert.

Skrevet

.....og ustelte føtter er skikkelig ulekkert.

Jo, men føtter er lett å stelle selv, synes jeg, føtter og hender.

Jeg har vært på pedikyr, men jeg synes ikke det var noe særlig.

Så skulle jeg virkelig kose meg, så hadde jeg heller valgt aromaterapi enn pedikyr! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jo, men føtter er lett å stelle selv, synes jeg, føtter og hender.

Jeg har vært på pedikyr, men jeg synes ikke det var noe særlig.

Så skulle jeg virkelig kose meg, så hadde jeg heller valgt aromaterapi enn pedikyr! :)

Forsåvidt rett i det. Men jeg elsker å få stelt føttene mine. Har en jobb hvor jeg går og går hele dagen, og det er ingenting som er så deilig for meg som å gå ut fra fotpleieren med nye føtter!

Skrevet

Samme i min jobb. Så vi fikk fotpleie forrige sommer som sommergave. Kan hende jeg dro til "feil" fotpleier, hun hadde mest eldre kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...