Gå til innhold

Men hvem leker best av gutt og jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av begge trådene om 10 åringer leker. Jeg har et tantebarn, hun er jente, jeg har en sønn, de er begge to 9 år gamle. Sønnen min og kompisene har lekt veldig fint ute i hele sommer: sykling, trampoline, krabbejakt i fjæra, rollespill med lekesverd, fotball, vannballonger, basketball, volleyball, sisten, søarkesykkel. Tantebarnet mitt og hennes lillesøster på 7 har vært veldig rolige av seg i hele sommer. Vært mye mer på ipaden. Ligget i hengekøya å sett film og spilt spill. Stått foran speilet, sminket seg (jepp de sminker seg tiiidlig her hvor vi bor) Klaget på at alt er kjedelig, hengt i rompa på moren sin. Eneste hun har syns vært gøy er bading i basseng og vannballonger. Ellers lite interessert i å gjøre noe. Dette har vært litt sårt å se på syns jeg. Ingen leker i det hele tatt. Hun har perler litt men det ble kjedelig etter 5 minutter. Er det vanligere at jenter er i mindre aktivitet og finner på mindre? Det er mitt inntrykk denne sommeren værtfall.. 

Anonymkode: 2e175...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det motsatt! Kusinen på 7 år er flink til å finne på noe å leke,men sønnen min kjeder seg ihjel om jeg slår av playstation. Han vet jo ikke hva han skal finne på. Å har han besøk så har plutselig to unger som må underholdes for de finner jo ikke på noe selv. 

Anonymkode: e313d...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...