Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For moro skyld, er det noen her som har flørta med en kjendis? (Ikke nødvendigvis en veldig kjent kjendis). Hvordan gikk du frem og hvordan gikk det? :)

Anonymkode: 07d34...d40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det er ikke annerledes enn å flørte med ikkekjendiser. Kjendiser er jo helt vanlige folk de også når de er private.  

Anonymkode: c67f4...e3e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørta med Magdi i Karpe Diem i 2007. Han så sulten ut, men jeg var bare 16 og tørte ikke dra den helt ut. Viste seg han var i forhold da, så han var flink som holdt bestikket i lomma.

Anonymkode: 53483...53d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt flørta med av en kjendis. Han var så kjepphøy at jeg ble tvers gjennom kvalm. Sjelden jeg gjør ting bare for å være drittsekk, men å danse og kline med en annen "normal", mye diggere fyr halvannen meter unna han senere på kvelden var et deilig fuck you. Blir kvalm av å se han på TV etter hvordan han oppførte seg den kvelden. Ikke noe bedre av at han nå er gift med samme dame han var sammen med da.

Anonymkode: 554d6...014

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Sammen med han ble jeg også. Viste seg å være drømmemannen. Men ikke fordi han er kjendis, selvfølgelig :)

Anonymkode: fe03b...91a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga Espen Lind en blowjob en gang etter at han hadde hatt en spillejobb,og det var nachspiel på hotellet.Han var ganske høy på seg selv,men så var han full også da...

Anonymkode: f9d56...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga Espen Lind en blowjob en gang etter at han hadde hatt en spillejobb,og det var nachspiel på hotellet.Han var ganske høy på seg selv,men så var han full også da...

Yum yum gimme some 😂😂😂

Anonymkode: 291f6...f83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liten avsporing, men når jeg tenker på Espen Lind, ser jeg bare for meg han læreren som Lene Kongsvik spiller i Kongsvik ungdomsskole. Han nordlendingen som reiser til syden 😂 

Anonymkode: 36433...101

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Yum yum gimme some 😂😂😂

Anonymkode: 291f6...f83

Faktisk så var det den tiden han kalte seg Sway og sang den sangen(og var forlovet med hun Trondheimsartisten med rastafletter)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble forsøkt sjekket opp av en kjendis, og avviste han. Visste forøvrig ikke hvem han var før etterpå, så fikk bedre forståelse hvorfor han virket perpleks over å bli avvist. Han var nok ikke vant til det.

Anonymkode: 9e998...177

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt one night stand med en kjent engelsk fotballspiller for mange år siden.Jeg visste ikke hvem han var da jeg sjekka han opp på et utested i England.Han snakket veldig mye om hvor bra en spiller han var,men han var også full.Han var utrolig deilig,men det var mest på utsiden.Han kastet meg nesten ut morgenen etterpå,fordi han var livredd for at samboeren hans skulle komme hjem. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For moro skyld, er det noen her som har flørta med en kjendis? (Ikke nødvendigvis en veldig kjent kjendis). Hvordan gikk du frem og hvordan gikk det? :)

Ser du også lurte på hvordan vi gikk fram. Jeg sendte han rett og slett en meldingpå sosiale medier. Bare for å fortelle han hvor godt jeg liker greiene hans, jeg hadde ingen baktanker. Men han ble sjarmert, og når vi møttes var det kjemi ☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt one night stand med en kjent engelsk fotballspiller for mange år siden.Jeg visste ikke hvem han var da jeg sjekka han opp på et utested i England.Han snakket veldig mye om hvor bra en spiller han var,men han var også full.Han var utrolig deilig,men det var mest på utsiden.Han kastet meg nesten ut morgenen etterpå,fordi han var livredd for at samboeren hans skulle komme hjem. 

Wayne Rooney? 

Anonymkode: 6f058...e39

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du også lurte på hvordan vi gikk fram. Jeg sendte han rett og slett en meldingpå sosiale medier. Bare for å fortelle han hvor godt jeg liker greiene hans, jeg hadde ingen baktanker. Men han ble sjarmert, og når vi møttes var det kjemi ☺️

Kult, det er jo ganske utrolig! Har liksom inntrykk av at man virker litt for «fan» av å sende en sånn melding! Hvis meldingen i det heletatt blir sett. Men vet jo om andre eksempler på at det kan funke. 

Forøvrig driter jeg i at folk er kjendiser, men er litt artig å høre historier om hvordan folk har kommet i kontakt med dem :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er ikke annerledes enn å flørte med ikkekjendiser. Kjendiser er jo helt vanlige folk de også når de er private.  

Anonymkode: c67f4...e3e

Er bare interessant å høre. De må jo være vant med at folk prøver seg på dem. Ser for meg at det kan være vanskeligere å få oppmerksomheten deres (og jeg synes det er vanskelig å få oppmerksomheten til «vanlige» folk)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wayne Rooney? 

Anonymkode: 6f058...e39

ÆSJ nei!Han spiller ikke nå,dette var 25 år siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært på date med en fotballspiller i Eliteserien. Han var veldig negativ og snakket nedsettende om andre kjente idrettsfolk. Ble ikke noen date nr 2 for å si det sånn. Tror han har rett i at det er mye utroskap i den bransjen da. 

Anonymkode: 82346...f46

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske håpløst å navngi folk på denne måten 😠

Anonymkode: aaec6...7b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult, det er jo ganske utrolig! Har liksom inntrykk av at man virker litt for «fan» av å sende en sånn melding! Hvis meldingen i det heletatt blir sett. Men vet jo om andre eksempler på at det kan funke. 

Ofte vil det vel kanskje oppfattes sånn (men på en annen side, hva ville en kjendis vært uten sine fans?). Men det er vel som med andre folk, hvis det er kjemi der, så vil man kanskje lenge at her er det "noe" som er verdt å svare på, selv om man ikke har møttes fysisk. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte vil det vel kanskje oppfattes sånn (men på en annen side, hva ville en kjendis vært uten sine fans?). Men det er vel som med andre folk, hvis det er kjemi der, så vil man kanskje lenge at her er det "noe" som er verdt å svare på, selv om man ikke har møttes fysisk. 

Var det da, vet liksom ikke hvordan man skal føle kjemi med noen over tekst 😂 men er nok sant som du sier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...