Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Kan dere gi meg et anslag på hvor mye man bruker på strøm pr måned i en leilighet på ca 50 kv? Takker og bukker,,
Gjest Madeline Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Kanskje du kan si noe om hva slags leilighet det er? Er det leiligheter over, under og/eller på sidene? Hvor ligger leiligheten? Det er kaldere vintre i nord Norge enn på sørlandet f.eks.
Gjest Sesselja Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Vill gjetting: 750,- i snitt? 500 om sommeren, 1000 om vinteren. Spørs jo veldig mye på hva du har av elektriske apparat, hvor du bor, plassering av leilighet, strøm-vaner, hvor ofte du dusjer og bader etc.
Elze Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Det kommer jo an på så mye - er oppvarming og varmtvann inkludert i prisen blir det jo mye mindre enn hvis du må betale for det. Og så avhenger det jo av strømleverandøren, det er store prisforskjeller. Mener du forresten både strøm og nettleie, eller bare strøm? Jeg betaler ca. 200-300 kroner i måneden i bare strøm til min leil. på 40 kvm - da er varmtvann og oppvarming ikke inkludert. Nettleie kommer i tillegg.
Riverton Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Jeg får regning på 1200 kr i kvartalet (totalt for strøm og nettleie) for en 30 kvm leilighet. Jeg bor alene. Det er kun elektrisk oppvarming. Tidligere bodde jeg i en leilighet met sentralvarme og da ble strømregningen på ca 300 kr i kvartalet. Siden mesteparten går til oppvarming så er det litt vesentlig å vite om du kun har elektrisk oppvarming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå