Gå til innhold

Å invitere til kaffe

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 8/9/2019 at 3:35 AM, AnonymBruker said:

Hei damer, 

Synes dere at det er greit hvis en man kommer til en dama og sier at hun er pen og han vil invitere henne til kaffe i et offentlig sted slik at dere kan bli kjent med hverandre? 

Hvordan ville dere reagere om dette skulle skje på en butikk, ute på gata, treningssenter? 

Anonymkode: bc1ea...844

Ikke nøl kjære, du kan invitere meg, har sett at du kikker på meg :babygutt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 9.8.2019 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Ubehagelig, jeg vil ikke at fremmede menn skal vurdere meg kun ut ifra utseende, og gå rundt og plukke som blomster. Han må klare å starte en hyggelig prat, finne ut at jeg responderer positivt, at det et noe kjemi der, og først da er det greit å spørre om å ta en kaffe.

Hvis spørsmål om date er åpningsreplikk så føler man seg objektifisert, og ikke minst "hvorfor sksl jeg gå på date med deg som er totalt fremmed?" Mannen må "kvalifisere" seg ved å bli litt kjent først.

Anonymkode: 1eaff...3fb

Men å bli sveipet på Tinder er greit?

Skrevet
På 9.8.2019 den 3.35, AnonymBruker skrev:

Hei damer, 

Synes dere at det er greit hvis en man kommer til en dama og sier at hun er pen og han vil invitere henne til kaffe i et offentlig sted slik at dere kan bli kjent med hverandre? 

Hvordan ville dere reagere om dette skulle skje på en butikk, ute på gata, treningssenter? 

Anonymkode: bc1ea...844

Jeg synes det er helt fint, men ville kanskje heller droppet det om at hun er pen, og heller sagt noe annet, f.eks. noe om stedet dere treffes, været eller hva som helst. Som andre sier - ta nei for et nei og ikke mas eller stalk, dette er vel selvsagt.

Skrevet
5 minutter siden, Kritt said:

Men å bli sveipet på Tinder er greit?

😂

Tinder er den mest overfladiske "sjekkearenaen" verden har sett. Man velger den kjekkeste fra en meny, og blir p**t om begge ønsker. Å sjekke opp noen på kafé eller byen pga utseendet blir nesten dypt i forhold

Anonymkode: 6113f...22d

Gjest Familytree
Skrevet

Når en kaffe ikke er en kaffe...

Ville den ikke være i gata. Det er rart og så tilfeldig at du ser ut som en pervers. Du bør generere en innledende samtale og ikke bare invitere den.

På 9.8.2019 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Du er ikke norsk?

Jeg tror du generaliserer norske kvinner haha, men jeg vil at det skal være noen som er veldig usikre av seg selv, jeg synes det er en søt kvalitet fordi de er veldig sterke inne selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...