AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 I appen så trykte jeg på tilbakebetaling på mastercardet. Men nå er beløpet jeg betalte tilbake trukket av konto, men står enda i samme minus på mastercardet. Noen som vet om fakturaen bare må gjennom godkjenning først, eller? Første gang jeg gjør dette, så bare lurer på om det er vanlig at det tar en stund? Anonymkode: 6edfe...785
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Helt vanlig at det tar tid. Betalinger går ikke på sekundet. Anonymkode: 0471f...aaa
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Unnskyld, men er du mildt utviklingshemmet, eller er dette jomfrukortet ditt Anonymkode: 6538b...d2c
Fireflies Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unnskyld, men er du mildt utviklingshemmet, eller er dette jomfrukortet ditt Anonymkode: 6538b...d2c Unnskyld meg, stiller du alltid frekke spørsmål? 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Unnskyld, men er du mildt utviklingshemmet, eller er dette jomfrukortet ditt Anonymkode: 6538b...d2c Med det svaret der er det jo du som fremstår som utviklingshemmet, skal ikke forundre meg om du også er jomfru. Kan jo hende at dette er en yngre person som nettopp har fått sitt første kredittkort og er usikker på fremgangsmåten. Er du en av de som ble født med en usedvanlig evne til å kunne alt eller er du bare ute etter å drite deg ut? Anonymkode: d0fcd...375 4
ErGlad Skrevet 9. august 2019 #7 Skrevet 9. august 2019 Det trenger gjerne en til to virkedager (bankdager). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå