AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Hallo! Jeg er utrolig desperat, nå har det gått en uke siden han tok på meg sist og jeg holder på å sprekke! Eneste jeg klarer å tenke på er sex, jeg vil bare ha sex hele tiden! Han snur seg unna når jeg prøver å kysse han, hvis jeg hinter til at han skal kysse meg så kysser han meg på kinnet! Han er rett og slett bare blitt irriterende... jeg sier jo til han at jeg er kåt, men han bare snur seg unna.. jeg skjønner ikke hva som er galt! Jeg vil jo bare pule litt liksom, han trenger ikke gjøre noe engang.. for min del kan han bare ligge der.. Anonymkode: 10ca4...3d5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Har du prøvd å spørre han om hvorfor han ikke vil? Anonymkode: 84c3e...87f 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Han har ikke kjærestefølelsene , blitt mer som en søster . Evt tenner han på å se deg desperat. Anonymkode: 20b0a...090 1
Sykkelkopp Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Snakk med ham? Ingen kan vite årsaken når du ikke gir noe som helst informasjon 1
Sykkelkopp Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har ikke kjærestefølelsene , blitt mer som en søster . Evt tenner han på å se deg desperat. Anonymkode: 20b0a...090 En mann trenger ikke kjærestefølelser for å pule noen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: En mann trenger ikke kjærestefølelser for å pule noen. Du har spurt alle menn? Anonymkode: 20b0a...090 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Begynn å vaske musen din hver gang og vær nybarbert;så får du sex Anonymkode: 7f4dc...79e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Hvis han snur seg unna når du prøver å kysse han så høres det ikke ut som at han har de varmeste følelsene for deg. Har du tenkt på å faktisk snakke med han i stedet for å prøve å presse kroppen din på han? Anonymkode: 78114...bb6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 Omg, en uke er ingen krise, voks opp Anonymkode: 05db8...be7 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 Mannfolk som utøver sexnekt er en typisk passiv aggressiv måte å straffe deg for noe. Han spiller sin frustrasjon over på deg. Anonymkode: a07db...2ce
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omg, en uke er ingen krise, voks opp Anonymkode: 05db8...be7 Er deilig med en liten hyrdetime.😉 Anonymkode: 388c2...44c 1
Lalibita Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 Mitt eneste tips: slutt å mase. Det er naturlig at man en periode ikke er like gira på sex som tidligere, og man blir hveeertfall ikke gira hvis det blir «drama» og masing rundt det. La det skje naturlig☺️Slutt å press deg på han. 1
Sykkelkopp Skrevet 9. august 2019 #15 Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har spurt alle menn? Anonymkode: 20b0a...090 Nå er du bare useriøs. Det der kan du si til alt Spm: hvor mange fingrer har mennesker Meg:Mennesker har ti fingrer Du:HVA MED PER FREDRIKSEN HAN HAR 9 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannfolk som utøver sexnekt er en typisk passiv aggressiv måte å straffe deg for noe. Han spiller sin frustrasjon over på deg. Anonymkode: a07db...2ce Ja!! Men om det er damer som ikke har sex såner det fordi de har legitime åraaker. Som at han ikke gjør nok husarbeid eller har vært slem gutt og det er vel fortjent Anonymkode: c41fa...e95 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #17 Skrevet 9. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja!! Men om det er damer som ikke har sex såner det fordi de har legitime åraaker. Som at han ikke gjør nok husarbeid eller har vært slem gutt og det er vel fortjent Anonymkode: c41fa...e95 Det kan ligge en legitim årsak bak her også, bare at han velger en passiv måte å straffe på, enn å si rett ut hva som er problemet. En kvinne kan gjøre det samme, så ikke prøv å vri tråden. Anonymkode: a07db...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #18 Skrevet 9. august 2019 En uke er absolutt ingen krise. Hvis det er en krise, så kan jeg fortelle deg at det forholdet ikke kommer til å overleve lenge. For øvrig ett tips som gjør det mer attraktivt for egen del å ha sex med min bedre halvdel er om det er rent sengesett, i tillegg til de andre faktorene som er nevnt over altså. Lenge siden dere byttet det? Her hjelper det også å sende pirrende bilder av oss selv til den andre. Må bare trippelsjekke at det ikke kommer til noen andre. Anonymkode: ba784...437
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #19 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For øvrig ett tips som gjør det mer attraktivt for egen del å ha sex med min bedre halvdel er om det er rent sengesett, i tillegg til de andre faktorene som er nevnt over altså. Lenge siden dere byttet det? Når en mann plutselig ikke vil ta på deg, kysse deg, eller ligge med deg, så er det ikke sengetøyet sin skyld. Han har et problem med noe. Noe som gnager ham. Anonymkode: a07db...2ce
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #20 Skrevet 9. august 2019 For noen år siden fant jeg ut av at det ikke var så sexy for han at jeg kalte pikken hans for søt. Menn liker tydeligvis ikke det fant jeg ut av. Anonymkode: 09ab6...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå