AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Jeg er i en situasjon nå hvor jeg ikke kommer meg ut i jobb. Lurer derfor på om det er noen muligheter for tjene seg noen ekstra kroner over nett? Anonymkode: 705c9...41f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=153926053 Kanskje denne? Anonymkode: 9d480...dbe
Myrmica Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Det er rett og slett veldig vanskelig å "tjene penger på nett". Det finnes sider hvor du kan registrere deg og ta spørreundersøkelser o.l, (søk på 'spørreundersøkelser på nett') da tjener du kanskje 10 kr timen... Det er også en del sider hvor du kan registrere deg og oversette tekster eller skrive små notiser/reklameinnslag og slikt på norsk for utenlandske selskaper. Også så dårlig betalt at det sjelden lønner seg å bruke tid på det. Ellers har du folk som tjener penger på blogger eller streaming av ulikt materiale (gaming f.eks.). Krever MYE jobb, og at du har et talent folk er villige å betale for å se/lese om. En uting som har begynt å spre seg i Norge er MLM - multi level marketing. De lover gull og grønne skoger for å selge/promotere produkter. Men de aller aller fleste som starter med det taper penger (det er slik forretningsmodellen er bygd opp, bare de på toppen tjener noe). Jeg har undersøkt en god del av dette for å spe på inntekten litt, fant ingenting som faktisk gav noen inntekt. Løsningen for meg ble å leie ut et ekstra soverom på AirBnB. Eneste andre muligheten jeg har funnet som kunne funka er å passe hunder/kjæledyr for folk i ferier og slikt. Men da skal du ha veldig god kunnskap om dyr for at folk skal ønske og bruke deg, og det er en del som tilbyr seg å gjøre slikt gratis, så noen enkel måte å tjene penger på er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Jeg jobber på nettet for et amerikansk selskap og tjener fra 15 til 25 tusen i måneden, så det er fullt mulig, men man må være veldig, veldig heldig for å få et bein innenfor. De har ikke noen ledige stillinger på det norske markedet nå. Anonymkode: 752de...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på nettet for et amerikansk selskap og tjener fra 15 til 25 tusen i måneden, så det er fullt mulig, men man må være veldig, veldig heldig for å få et bein innenfor. De har ikke noen ledige stillinger på det norske markedet nå. Anonymkode: 752de...e6a Men hva er jobben da? Har du noen utdannelse innenfor det du driver med? Anonymkode: 0db35...2ce
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva er jobben da? Har du noen utdannelse innenfor det du driver med? Anonymkode: 0db35...2ce Ingen utdannelse, nei. Gjør småoppgaver som fungerer som opptrening av AI, for det meste. Kjedelig og monotont, men veldig avslappende og relativt innbringende. Anonymkode: 752de...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #7 Skrevet 11. august 2019 On 8/8/2019 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Jeg er i en situasjon nå hvor jeg ikke kommer meg ut i jobb. Lurer derfor på om det er noen muligheter for tjene seg noen ekstra kroner over nett? Anonymkode: 705c9...41f Matched betting driver jeg med. Tjener ca 10-15 tusen hver måned.. Krever lite tid også Anonymkode: 25976...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå