AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Er det naturlig at jeg som bonusmor opplever det som ubehagelig å vise meg i lite eller uten klær når bonusbarn (gutt) er i huset? Ikke at jeg pleier gå rundt naken eller uten klær, men soverom er i gangen og badet er inngang via stua. Dvs at når jeg står opp eller har dusjet og ikke har klærne tilgjengelige der jeg er, så går jeg mellom rommene. Jeg aner ikke om det er noe han selv tenker over. Jeg tenker ikke slik ved mine barn. Jeg har blitt misbrukt i ungdomen, tenker kanskje dette gjør meg ekstra var. Anonymkode: 7e5e1...d9c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Det er da naturlig. Noen går ikke nakne med egne barn eller alene i huset, andre er naturistene hele gjengen. Bare bruk en badekåpe? Anonymkode: eba9f...8a4 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 siden du tenker det, så vil jeg anbefale deg å være rollemodell og voksen, barn trenger forbilder, ikke destruktive ting igjennom negative ladete gratis nakenhet i hjemmet. Har du store pupper så ber jeg at du godt dekker deg til. Fordi det blir en besettelse for ungdommen. Dessuten for meg virker det som at dere ikke har dialog, siden du må ty til å uttrykke det her. Bare du vet hvordan linje dere har satt i hjemmet deres. Anonymkode: 6fe9c...919 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Syntes det er ubgeaglig å gå rundt håndkle bare foran søstera mi som jeg har levd med i 18 år... er kun fokrontabel med typen Anonymkode: 27e53...66b 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Kommer jo litt an på alderen deres kanskje? Anonymkode: 89529...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Er merkelig å gå nakne i huset, ingen av oss gjør det. Vi er bare avkledd i dusjen og der tar vi med oss klærne før vi dusjer Tror ikke faren min ville blitt veldig glad av å se rumpeballene mine Anonymkode: 27e53...66b 7
Ulrikke Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Dette er veldig forskjellig fra familie til familie uansett om det ikke er noen ste-, halv- eller noe sånt i familien! Kjøp deg en badekåpe, problem løst! 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt misbrukt i ungdomen, tenker kanskje dette gjør meg ekstra var. Den kunne du glatt lagt være å skrive, det gir ingen mening. Anonymkode: 6fe9c...919 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Jeg må nok lære å kle på meg. Kjent barna siden de var 1, 2 og 4 år gamle. Nå 10 år senere så er de nok vandt med meg, og jeg er ikke upassende, men de kunne nok tenkt at jeg fikk fult påkledd 24/7 som alle andre barn hvis de skulle velge, men de er litt frie av seg dem også. Og noen ganger ser jeg en annen vei også når jeg møter på dem. Vi har kun bad i midterste etasje så om vi hadde hatt ett til så hadde vi nok sett hverandre mindre med mindre påkledning. Anonymkode: 7c103...906
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Min far likte aldri å se oss. Vi løp og ned i bare håndkle eller undertøy. Han hadde sin grense uten at det var noe alvorlig bak det. Moren min, hun var ikke så nøye så henne jeg har det fra nok. Kropp er kropp. Anonymkode: 7c103...906
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kunne du glatt lagt være å skrive, det gir ingen mening. Anonymkode: 6fe9c...919 Gjør det ikke? Hvorfor synes du det? Anonymkode: 80965...d78 6
Fireflies Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er merkelig å gå nakne i huset, ingen av oss gjør det. Vi er bare avkledd i dusjen og der tar vi med oss klærne før vi dusjer Tror ikke faren min ville blitt veldig glad av å se rumpeballene mine Anonymkode: 27e53...66b Det er merkelig i ditt hus. Det er ikke nødvendigvis merkelig i andres. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #14 Skrevet 9. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: siden du tenker det, så vil jeg anbefale deg å være rollemodell og voksen, barn trenger forbilder, ikke destruktive ting igjennom negative ladete gratis nakenhet i hjemmet. Har du store pupper så ber jeg at du godt dekker deg til. Fordi det blir en besettelse for ungdommen. Dessuten for meg virker det som at dere ikke har dialog, siden du må ty til å uttrykke det her. Bare du vet hvordan linje dere har satt i hjemmet deres. Anonymkode: 6fe9c...919 Nei. Er mann og vokste selv opp med en stemor, og jeg hadde virkelig aldri blitt "besatt" av kroppen hennes på noen måte, tanken ville snarere gitt meg grøsninger. Hun var en eldgammel dame i mine øyne og de fleste tenåringsgutter er interessert i jenter på sin egen alder (og som de ikke har noe slags slektskap med). Ikke over-seksualiser ungdom på den måten, er du grei. Ellers tenker jeg at en morgenkåpe er naturlig å kle på seg, for alle familiemedlemmer. Anonymkode: bc68f...e9a 13
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #15 Skrevet 9. august 2019 Ville ikke hatt soverommet i gangen. Må være upraktisk. Anonymkode: 7377b...aad
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 Jeg har ikke blitt misbrukt, viser meg kun naken til ektefelle. Ikke noen andre. Heller ikke til søstre på samme alder (vi er voksne nå). Anonymkode: db2d6...f77
Kalevala Skrevet 9. august 2019 #17 Skrevet 9. august 2019 (endret) Det er helt naturlig. Jeg har ikke blitt misbrukt, og tenker at det er naturlig å ta på seg noe, en badekåpe eller kimono når en skal bevege seg mellom dusjen og soverommet f.eks. Ikke gå rundt naken. Endret 9. august 2019 av Kalevala 3
Sol79 Skrevet 9. august 2019 #18 Skrevet 9. august 2019 Kan du ikke bare ha på deg håndduken så slipper bonusbarn på 14 år å møte på deg splitter naken? 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #19 Skrevet 9. august 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det naturlig at jeg som bonusmor opplever det som ubehagelig å vise meg i lite eller uten klær når bonusbarn (gutt) er i huset? Ikke at jeg pleier gå rundt naken eller uten klær, men soverom er i gangen og badet er inngang via stua. Dvs at når jeg står opp eller har dusjet og ikke har klærne tilgjengelige der jeg er, så går jeg mellom rommene. Jeg aner ikke om det er noe han selv tenker over. Jeg tenker ikke slik ved mine barn. Jeg har blitt misbrukt i ungdomen, tenker kanskje dette gjør meg ekstra var. Anonymkode: 7e5e1...d9c Eventuelt hørt om morgenkåpe ? Ellers får du sørge for å ha klærne tilgjengelig da. Det er ikke noe stort problem, eller å lage et problem ut av Anonymkode: e4873...479 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #20 Skrevet 10. august 2019 På 8.8.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev: Kommer jo litt an på alderen deres kanskje? Anonymkode: 89529...2ae Det står "tenåringer" i overskriften. Jeg ville aldri gått naken fremfor en tenåring jeg ikke var nært i slekt med. Jeg ville ikke gått naken fremfor egne barn engang, men sånn er nå jeg. Anonymkode: 5ee86...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå